„Barbora“ jau nuo vasaros pabaigos taiko tik bekontaktį prekių atsiėmimo būdą, kai užsakymas paliekamas prie kliento namų durų.

Įmonė praneša, kad COVID-19 simptomus darbuotojas pajuto būdamas darbe. Nedelsiant jis buvo išsiųstas namo saviizoliacijai ir pasidaryti koronaviruso testą. Tą pačią dieną buvo dezinfekuotos visos surinkimo centro patalpos, transporto priemonė ir darbo įranga. Nustatyti 4 artimi kontaktai, tačiau įmonė, siekdama kiek įmanoma labiau sumažinti galimą viruso plitimo riziką, saviizoliacijai ir prevenciniam koronaviruso testui atlikti siunčia visą kartu dirbusią pamainą. Darbuotojų testavimą įmonė padengs iš savo lėšų.

„Mūsų pagrindinis prioritetas visą šį sudėtingą laikotarpį buvo darbuotojų ir klientų saugumas bei sveikata, todėl prekes klientams pristatome tik bekontakčiu būdu – iki namų durų. Taip pat labai griežtai žiūrime, kad darbuotojai laikytųsi visų saugumo reikalavimų – dėvėtų veido kaukes ir vienkartines pirštines, nesibūriuotų, laikytųsi saugių tarpusavio atstumų. Mano žiniomis, susirgęs darbuotojas šiuo metu jaučiasi geriau, saviizoliuojasi ir gydosi namuose“, – situaciją komentuoja Andrius Mikalauskas, „Barboros“ direktorius.

Siekiant sumažinti koronaviruso plitimo riziką, įmonėje pakeisti ir darbo organizavimo principai, kad būtų išvengta artimo kurjerių ir prekių surinkėjų kontakto.

Elektroninės parduotuvės vadovas prašo ir visų klientų rūpintis savo ir aplinkinių sveikata, laikytis prevencijos ir saugumo priemonių: vengti artimo kontakto su kurjeriais, atsiimant prekes Drive in ar „Barbora Express“ prekių atsiėmimo stotelėse dėvėti kaukę ir vienkartines pirštines.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)