Parduotuvių tinklui „Iki“ bauda buvo skirta už tai, kad 5 parduotuvėse kainolapiuose nurodytos prekių kainos buvo mažesnės, negu reikėjo už jas sumokėti kasoje.

Kaip skelbiama teismo pranešime, parduotuvių tinklas „Iki“ skunde teigė, kad nutarimas buvo priimtas atsakovei neatlikus išsamaus, nuoseklaus visų faktinių aplinkybių tyrimo, todėl buvo padarytos skubotos, subjektyvios, jokiais įrodymais nepagrįstos išvados. Pasak pareiškėjos, kai kurie kainolapiai buvo nepakeisti dėl žmogiškosios darbuotojų klaidos, o kai kuriais atvejais vartotojai klaidingai suprato taikomas nuolaidas.

Teismas, atmesdamas pareiškėjos skundą, pažymėjo, kad, nepateikdama aiškios ir nedviprasmiškos informacijos apie prekes, pateikdama klaidingą informaciją, bendrovė nesilaikė profesinio atidumo reikalavimų, todėl jos komercinė veikla negali būti laikoma sąžininga.

Anot teismo, „Iki“ turėjo imtis visų įmanomų priemonių, kad parduotuvės darbuotojai atliktų visus veiksmus, susijusius su kainolapių pakeitimu, ir vartotojai gautų teisingą ir neklaidinančią informaciją apie parduodamų prekių kainas ir joms taikomas nuolaidas.

Spręsdamas dėl ekonominės sankcijos dydžio, teismas praneša, jog atsižvelgė į tai, kad 2018 metais bendrovė jau buvo bausta už analogišką pažeidimą, kad vartotojams atlygino padarytą žalą, operatyviai reaguodavo į pažeidimus, todėl padarė išvadą, kad paskirta 10 tūkst. eurų ekonominė sankcija yra proporcinga padarytam pažeidimui.

Šis teismo sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)