„Po karantino, netikėtai pakeitusio darbinį ir asmeninį gyvenimą, daugelis žmonių vis dar dirba nuotoliniu būdu. Pasikeitę įpročiai ir didesnis ryšio paslaugų bei įrangos poreikis skatino mūsų augimą. Be to, matome, kad ir ekonomika atsigavo gerokai greičiau nei buvo galima prognozuoti“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Hibridinis darbas – derinant darbą iš darbovietės ir nuotoliniu būdu – daugiausia įtakos turėjo mobiliojo interneto duomenų vartojimo augimui. Palyginus su analogišku laiku praėjusiais metais, trečiąjį 2020 m. ketvirtį „Tele2“ klientai išnaršė 41,2 proc. daugiau duomenų – 59,2 tūkst. TB.

Finansinių rezultatų augimui įtakos turėjo ir populiarėjanti namų interneto paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente išaugo iki 188 tūkst., o tai yra 15 proc. daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.

Operatoriaus tinkle šį ketvirtį buvo kalbėta 11 proc. daugiau minučių nei tuo pat metu pernai. Iš viso klientai trečiąjį šių metų ketvirtį telefonu prakalbėjo daugiau nei 1,2 mlrd. minučių.

Bendrovės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 8,9 proc. ir siekė beveik 71 mln. eurų.

2020 m. trečiąjį ketvirtį EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža siekė 37,3 proc. Tai sudarė 26,02 mln. eurų – 14,2 proc. daugiau nei 2019 m. tą patį ketvirtį.

2020 m. trečiąjį ketvirtį „Tele2“ paslaugomis naudojosi 1,9 mln. gyventojų. Verslo klientų skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo beveik 10 proc. ir pasiekė 219 tūkst.

„Tele2“ į ryšio kokybės gerinimą trečiąjį 2020 m. ketvirtį investavo 2,6 mln. eurų.

Lietuvoje šiuo metu veikia 1367 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)