„Kadangi šiuose centruose susidūrėme su koronavirusinės infekcijos grėsme, buvo imtasi visų būtinų priemonių siekiant užkirsti kelią galimam viruso plitimui: patalpos buvo dezinfekuotos, glaudžiai bendradarbiaujama su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru (NVSC), testuojami darbuotojai, informuojami kontaktą turėję asmenys“, – komentavo „Ignitis“ ryšių su visuomene vadovas Artūras Ketlerius.

Informuojama, kad abu klientų aptarnavimo centrai veiklą atnaujins tik tuomet, kai bus visiškai užtikrintas darbuotojų ir lankytojų saugumas.

„O kol kas šių centrų klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu – tel. 1802 arba savitarnos svetainėje e.ignitis.lt.“, – informuoja bendrovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)