Pasak Petro Masiulio, „Tele2“ direktoriaus Baltijos šalims ir Vokietijai, bendrovė nuolat stebi rinką ir analizuoja vartotojų poreikius. Atlikta COVID-19 apklausa, atspindinti visuomenės nuotaikas, parodė ir besiformuojančias naujas vartojimo tendencijas.

„Klientams vis svarbesniais tampa išmanūs įrenginiai, išplečiantys pagrindinių, kasdien naudojamų prietaisų funkcionalumą ir didinantys mobilumą“, – pranešime žiniasklaidai sakė P. Masiulis.

Visuomenės apklausoje apie vartotojų emocijas po pirmojo karantino, pusė – 51 proc. respondentų teigė, kad yra nusiteikę įsigyti didesnių pirkinių.

Geidžiamiausia prekė – išmanūs sporto ir sveikatingumo prietaisai, kuriuos norėtų įsigyti trečdalis (34 proc.) vartotojų. Rinkos duomenys apie dėvimų aksesuarų pardavimus šalyje pradėti rinkti tik nuo pernai metų balandžio. Tačiau tendencijos aiškios – vis daugiau pirkėjų atranda išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių privalumus kasdieniame gyvenime.

Antroje vietoje atsidūrė darbo ir mokslo erdvės pirkiniai (32 proc.), tokie kaip stalas, ergonomiška kėdė. Kiek mažiau rinkosi siurblius robotus (29 proc.) ir paspirtukus (24 proc.).

Vartotojų poreikius atspindi ir patvirtina bendrovės pardavimų rodikliai. Populiariausi išlieka išmanieji laikrodžiai, jiems pardavimais beveik nenusileidžia ausinės, o trečioje vietoje atsidūrė sparčiai auganti kategorija – garso kolonėlės.

Pastebėta ir tai, kad pirkėjai linkę investuoti į kokybę. Perkami brangesni pirkiniai, kurie tarnauja ilgiau, veikia kokybiškiau, o su kitais prietaisais sujungiami paprasčiau.

Lyginant su praėjusiais metais, bevielių ausinių pardavimai išaugo net penktadaliu. Matyti, kad ir gamintojai daugiau orientuojasi į tokių ausinių gamybą.

Panaši tendencija matoma ir belaidžių kolonėlių pardavimuose – palyginus su pernai jų pardavimai augo 30 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją