Šiandien – rugsėjo 11 dieną – nauja „Varlė“ fizinė parduotuvė atidaryta Jurbarke, dar po savaitės bus atidaryta Šakiuose, o po dviejų savaičių – Šilalėje. Viso Lietuvoje bus 19 „Varlė“ parduotuvių. Iki metų pabaigos planuojama atidaryti ir 20-ąją.

„Daugeliui žmonių apsipirkimo parduotuvėje modelis – tiesiog įaugęs į kraują ir labiau priimtinas. Jie nori apžiūrėti prekes, išsirinkti, pasikonsultuoti, žinoti, kur galės grąžinti prekę, jei ji bus brokuota ar sudaryti lizingo sutartį, jei nepavyksta internetu. Parduotuvė tavo mieste – viskas daug aiškiau ir patikimiau nei tolimas internetas. Internetinė parduotuvė – tik kaip papildoma apsipirkimo galimybė, pridėtinė vertė“, – pastebėjimais dalinasi prekybos tinklo „Varlė.lt“ įkūrėjas, verslininkas Marius Butauskas.

Kaip pranešama, atidarymo proga dalis prekių parduodamos už pusę kainos ar su didele nuolaida. Dėl to pirkėjai graibsto vienkartines medicinines kaukes, kurios parduodamos už pusę kainos. 50 vienetų kaukių šiandiena kainuoja 5,99 euro. Dėl šios prekės pirkėjų eilės nutįso net lauke.

Kaip rašoma pranešime, Visas tris naujas elektronikos ir buitinės technikos parduotuves Jurbarke, Šakiuose ir Šilalėje po „Varlės“ priglaudė UAB „Optita“, mažmeninėje rinkoje esanti jau 22 metus.

„Puikiai suprantame, kad šiandien neturint didelio tinklo išgyventi darosi sunku. Nuo 2003 metų iki praeitų metų dirbome taip pat su žinomu prekiniu ženklu, bet pasikeitus situacijai pasirinkome „Varlė“, nes tai inovatyvi, greitai prisitaikanti, lanksti kompanija“, – sako UAB „Optita“ savininkas ir vadovas Dainius Bergelis.

Verslininkas neslepia, kad būtent karantinas ir privertė jį imtis tokių greitų sprendimų.

Nauja parduotuvė Jurbarke užima apie 300 kv. metrų, Šilalėje – apie 350 kv. metrų, o Šakiuose – apie 280 kv. metrų ploto. Kadangi parduotuvės jau veikė daug metų, investuoti teko tik apie 15 tūkstančių eurų į iškabų keitimą, aprangą, kitus reklaminius atributus.

Šios naujos parduotuvės, kaip ir dauguma „Varlės“, veikia franšizės principu.

Tikinama, kad kainos internete ir parduotuvėse – iš esmės tokios pačios.

„Varlė“ apyvarta pirmąjį 2020 m. pusmetį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 35 proc. ir perkopė 17 milijonų eurų (2019 m. buvo 12,7 mln. eurų). Toks augimas sietinas su ženkliai padidėjusiu užsakymų skaičiumi internetu – šiųmetinis jų prieaugis siekia net 81 proc.