Prie rekonstruotų krantinių akvatorija išgilinta iki 14,5 metro gylio, įrengti nauji geležinkelių keliai. Darbai kainavo apie 11 mln. eurų.

„Tai labai lauktas projektas. Svarbu, kad jis dar turėtų tęsinį, mat pastatytos krantinės pritaikytos 16 metrų gyliui, todėl laukia gilinimo darbai – tiek prie krantinės, tiek ir uosto kanalo – kad čia būtų galima priimti „Baltmax“ tipo laivus“, – pranešime sako „Begos“ valdybos pirmininkas Aloyzas Kuzmarskis.

„Bega“ rekonstruotoje krantinėje Nr. 68 jau yra sukūrusi naują suprastruktūrą. Pastatytas 60 tūkst. tonų talpos laikino sukaupimo sandėlis, skirtas birių krovinių importui bei eksportui, įdiegtos modernios uždaros krovinių transportavimo technologijos.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Algis Latakas teigia, kad jau rengiamas techninis projektas, kurį įgyvendinus laivybos kanale bus galima pasiekti 17 metrų gylį.

„Tuomet būsime pasirengę priimti didžiausius laivus, galinčius įplaukti į Baltijos jūrą, tačiau prieš gilinant kanalą būtina užtikrinti, kad naujiems parametrams būtų pritaikytos ir krantinės“, – sako A. Latakas.

Per pastarąjį dešimtmetį direkcija į uosto vystymo projektus iš viso investavo apie 368 mln. eurų. Didžioji dalis investicijų buvo nukreiptos į krantinių rekonstrukciją ir statybą bei akvatorijos gilinimą. 2020-2023 metais į Klaipėdos uosto infrastruktūros tobulinimą yra numatyta investuoti apie 349 mln. eurų.