Pasak agentūros, antrąjį ketvirtį Lietuvos startuolių bendri pardavimai vidaus ir užsienio rinkose siekė 242,3 mln. eurų, o tai yra 18 proc. daugiau nei ankstesniais metais tuo pačiu laikotarpiu.

Lietuvos startuolių kuriamų aukštos pridėtinės vertės prekių ir paslaugų eksportas antrąjį šių metų ketvirtį siekė 159,7 mln. eurų arba 11 proc. daugiau nei tą patį laikotarpį prieš metus, o per pirmąjį metų pusmetį – 330,6 mln. eurų arba 30 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2019 metais. Palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu, Lietuvos startuolių eksportas augo 16 proc.

Tuo metu visos ekonomikos prekių ir paslaugų eksportas per pirmąjį šių metų pusmetį sumažėjo 9,2 proc., o pardavimų pajamos krito 5,4 proc.

„Lietuvos startuolių vidaus ir užsienio rinko pardavimų analizė rodo, kad aukštos pridėtinės vertės kūrimas leidžia verslui išlaikyti stabilumą ir netgi augti, kai išgyventi krizinėmis sąlygomis darosi sunku mažiau konkurencingoms įmonėms. Silpnėjantys konkurentai leidžia užimti didesnę rinkos dalį ir sparčiau augti“, – pranešime sako „Versli Lietuva“ startuolių ekosistemos plėtros padalinio „Startup Lithuania“ vadovė Roberta Rudokienė.

Naujausiais startuolių duomenų platformos „Unicorns.lt“ duomenimis, Lietuvos startuolių įmonėse toliau stabiliai auga darbuotojų skaičius ir atlyginimai. Pirmąjį pusmetį startuoliuose dirbo 9 tūkst. darbuotojų ir jų buvo 5 proc. daugiau nei šių metų pirmąjį ketvirtį. Skaičiuojama, kad šių metų antrąjį ketvirtį vidutinis darbuotojo darbo užmokestis siekė 2,6 tūkst. eurų (neatskaičius mokesčių) ir tai buvo 7 proc. daugiau nei šių metų pirmąjį ketvirtį.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją