„Nėra taip paprasta paimti ir perkelti (krovinius iš uosto – ELTA), nes trąšų pakrovimas yra specifinis darbas. Kas dėl vežėjų, prisimenu tuos laikus, kai prieš 15 metų visi mūsų užsakovai, kurie vežė krovinius tranzitu į Rytų šalis, Rusiją, tai būdavo įsakymuose net nurodyta tik ne per Baltarusiją tranzitas, jis uždraustas, tai mes nuolat važiuodavome per Latviją.

Nemanau, kad tie grasinimai turi pagrindo dėl vežėjų, tuo labiau pats A. Lukašenka iš to tranzito pradėjo gyventi. Kiekvienas vilkikas, važiuodamas per Baltarusiją, palieka tam tikrą pinigų sumą. Tai ir tranzitas, ir kuro užsipylimai, akcizai, mokesčiai“, – Eltai sakė M. Atroškevičius.

Jo nuomone, perkelti tranzitą Baltarusijai į kitą šalį būtų ekonomiškai nenaudinga.

„Pavadinčiau A. Lukašenką pragmatiniu žmogumi. Jis seniai būtų tuos krovinius perkėlęs ir ne vieną kartą jam tuos dalykus siūlė daryti. Bet jis to nepadarė. Situacija nėra tokia paprasta, bet jei jis kažką padarys, Lietuvos tikrai tai nelabai išgąsdins.

Verslas yra abipusė nauda. Jis važiuoja per Lietuvą ne dėl to, kad mes geriečiai ar viskas gerai, o dėl to, kad nėra ekonomiškai naudinga (per kitas šalis vežti krovinius – ELTA). Šiandien, jeigu būtų tranzitas pigesnis kažkur kitur, jis važiuotų kitur“, – kalbėjo „Linavos“ atstovas.

M. Atroškevičiaus teigimu, kol kas sutrikimų dėl situacijos Baltarusijoje vežėjai nepatiria.

„Kol kas didesnių problemų neturime. Negalime sakyti, kad viskas sklandžiai, nes to sklandumo nuolat nėra, tos eilės taip ar taip bus. Bet situacija normali, pavadinčiau ją darbine“, – Eltai sakė M. Atroškevičius.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)