„Registrų centre, trijuose didžiausiuose klientų aptarnavimo padaliniuose įrengėme savitarnos zonas. Nemaža dalis klientų, fiziškai atvykusių pas mus, jiems reikalingas paslaugas galėtų užsisakyti internetu, tačiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių to neatliko. Tokiais atvejais kviečiame juos pasinaudoti Registrų centro savitarna specialiai tam įrengtose darbo vietose, o įmonės konsultantai visuomet yra pasirengę suteikti visą reikalingą informaciją ir pagalbą“, – teigia Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Šiuo metu tokios savitarnos erdvės yra įrengtos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje esančiuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose, kuriuose per dieną apsilanko po kelis tūkstančius klientų.

Nuo liepos veikiančiose savitarnos zonose klientai įvairias Registrų centro paslaugas užsisakė daugiau kaip 100 kartų.

„Dažniausiai klientai užsisako paprastas ir greitai įvykdomas paslaugas, pavyzdžiui, nekilnojamojo turto išrašus, jungtines pažymas, steigia naujus juridiniu asmenis, suteikia įgaliojimus ar pateikia duomenis apie save ar savo atstovaujamą juridinį asmenį“, – pasakoja D. Karaliūnienė.

Registrų centras
Foto: Įmonės nuotr.

Kaip rašoma pranešime, šiuo metu Registrų centro savitarnoje klientai gali ne tik užsisakyti ir gauti minėtas paslaugas bei išrašus, tačiau ir susipažinti su registruose ir informacinėse sistemose tvarkomais jų asmens duomenimis.

Registrų centras klientus priima ir aptarnauja 50-yje visoje šalyje esančių klientų aptarnavimo padalinių. Daugiausiai klientų sulaukiančių padalinių Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje darbo laikas prailgintas iki 18 val., klientams suteikta galimybė naudotis nemokamu Wi-Fi, įrengtos savitarnos zonos, paslaugų užsakymas perkeltas į elektroninę erdvę. Dėl šių pokyčių vidutinis klientų laukimo laikas sutrumpėjo du kartus.

Artimiausiu metu numatoma atnaujinti konsultacijų centro įrangą bei sudaryti galimybes vizitą Registrų centre užregistruoti iš anksto ir atvykti sutartu laiku.