Pasak inspekcijos, nauja paslauga, padedama dirbtinio intelekto, supras lietuvių kalba užduotus tekstinius klausimus ir atsakys į juos.

„Sistema padės mokesčių mokėtojams greičiau ir lengviau gauti bendrą informaciją aktualiomis mokesčių temomis visą parą, neribojant klausiančiųjų skaičiaus. Tai leis pagerinti mokesčių informacijos centro efektyvumą bei sumažins laukiančiųjų konsultacijos telefonu srautą“, – BNS komentavo VMI virtualaus asistento projekto vadovė Lina Kurlenskaitė.

Sistemą už beveik 24 tūkst. eurų kuria konkursą laimėjusi įmonė „Tilde informacinės technologijos“. Virtualų asistentą planuojama įdiegti gruodžio pabaigoje.

Latvijos mokesčių administratorė jau turi įsidiegusi analogišką informacinę sistemą „Toms“.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)