„Efektyvesnio, pigesnio ir ekonomiškai naudingesnio kelio Baltarusijos kroviniams kaip per Klaipėdos uostą – nėra. Jei kalbame apie solidarumą Baltijos valstybių, tai Latvijos pozicija yra identiška arba labai artima Lietuvai, pasirinkimas baltarusiams lieka tik Rusijos uostai.

Tai yra visiškai ekonomiškai nenaudinga, o kalbant apie šaltąjį metų sezoną, tai ekonomiškai būtų tragiškai žalinga, nes tiems patiems naftos produktams reikėtų palaikyti specialią režiminę temperatūrą, kitaip krova negalėtų vykti“, – žurnalistams antradienį sakė S. Skvernelis.

„Bet kada yra diktatūra, desperacija, visko gali būti. Tada būtų poveikis ir mūsų ekonomikai, nes vien Klaipėdos daugiau nei trečdalis krovinių yra susiję su uosto darbu susiję su Baltarusija“, – pridūrė jis.

Anot jo, į Vyriausybę kol kas nesikreipė nei privačios, nei valstybės įmonės.

„Iš mūsų įmonių nerimastingų signalų bent jau iki Vyriausybės neatėjo. Taip, pamąstymų yra, grėsmės yra, bet ir mūsų verslas, kalbant apie eksportą, paskutinius metus yra diversifikuotas, rizikos išskaidytos, tai nebūtų taip, kaip kažkada buvo. Jei atsiras sunkumų, mes kalbėsime su tomis įmonėmis, tiek valstybinėmis, tiek privačiomis, kokia valstybės pagalba galėtų būti. Nes Klaipėdos uostas ir „Lietuvos geležinkeliai“ tikrai yra labai svarbi mūsų ekonomikos dalis ir liečia daugybę žmonių visoje Lietuvoje“, – sakė premjeras.