„Kovą šalyje paskelbus karantiną buvome vieni pirmųjų pradėję masinę veido kaukių gamybą. Tuomet reikėjo pertvarkyti gamybos procesus ir viską kurti nuo nulio. Šįkart turime paruošę per 100 000 vnt. įvairių modelių daugkartinių veido kaukių. Gamybą ir toliau tęsiame – esame pasirengę patenkinti ne tik individualių pirkėjų, bet ir didelius įmonių poreikius“, – teigia „Utenos trikotažo“ komercijos vadovas Marijus Kriščiūnas.

Pasak M. Kriščiūno, „Utenos trikotaže“ kaukių gamyba nebuvo sustojusi – atšaukus karantiną Lietuvoje, Europoje jų poreikis išliko.

„Siuvame veido kaukes ne tik Lietuvos pirkėjams, bet ir valstybės įstaigoms, įmonėms iš įvairių Europos šalių, kuriose reikalavimai jas dėvėti nebuvo atšaukti ir gyventojai aktyviau laikosi rekomendacijų. Šiuo metu mūsų tiekimo sistema yra pasiruošusi paklausos šuoliui, bet kuriuo metu ją galėsime išplėsti pagal klientų poreikius.

„Utenos trikotažas“ siūlo keletą skirtingų veido kaukių modelių – dvisluoksnes arba trisluoksnes, kelių dydžių ir įvairių raštų.

Dažniausiai pirkėjai renkasi ne po vieną, o pakuotėse po kelias, pagamintas iš švelnios modalo ir jo mišinių medžiagos, padengtas drėgmę sparčiau garinančiu polipropilenu. Pirkėjams labiau patinka santūrių spalvų kaukės, tačiau jie įsigyja ir linksmesnių, margų, ypač vaikams.

Kai kurios yra „zero waste“, kaip ir naujoji „Utenos trikotažo“ džemperių ir marškinėlių kolekcija, pasiūtos iš gamyboje nepanaudotų medžiagų.

Bendrovės Inovacijų skyrius šiuo metu kuria naujus kaukių modelius ir ieško sprendimų, kokios medžiagos galėtų geriau apsaugoti žmones nuo užkrato. Nuo kovą Lietuvoje paskelbto karantino „Utenos trikotažas“ iš viso pardavė daugiau nei 400 000 vnt. veido kaukių. Karantino pradžioje, kai Lietuvos medikams trūko bet kokių asmens apsaugos priemonių, bendrovė kartu su kitomis SBA grupės įmonėmis 20 000 vnt. kaukių perdavė šalies medicinos įstaigoms, o darbuotojai vieną sekmadienį specialiai skyrė medikų kaukėms siūti.

„Utenos trikotažas“ – didžiausia ir viena moderniausių tekstilės gamintojų Vidurio ir Rytų Europoje. Be užsakomosios gamybos, bendrovė valdo du mažmeninės prekybos prekių ženklus – UTENOS ir ABOUT. Prekių ženklas ABOUT vysto „ABOUT Baltic Underwear“ ir „ABOUT The Sensology of Wear“ linijas. „Utenos trikotažo“ įmonių grupei taip pat priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ bei „Mrija“ (Ukraina). 92,31 proc. „Utenos trikotažo“ akcijų paketą valdo SBA grupė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)