Pasak įmonės, tokį ženklų veiklos pajamų mažėjimą lėmė kardinaliai sumažėjusios skrydžių apimtys dėl kovai su pandemija taikytų apribojimų, ypač sienų pralaidumo ribojimų. Neigiamą įtaką pagrindinės veiklos pajamų mažėjimui taip pat turėjo ir mažėjantys terminalo bei maršruto vienetiniai tarifai.

Kitos veiklos pajamos (oro navigacijos informacija ir kitos su aviacine veikla susijusios pajamos) bendroje pajamų struktūroje 2020 metų pirmąjį pusmetį sudarė 3,9 proc.

„Nuo kovo mėnesio pradėtos taikyti politinės priemonės, tokios kaip sienų pralaidumo ribojimai, lėmė drastišką skrydžių skaičiaus mažėjimą. Palyginti su 2019 metų pirmu pusmečiu, 2020 metų pirmą pusmetį bendras skrydžių, kuriems Lietuvos oro erdvėje buvo suteiktos oro navigacijos paslaugos, mažėjo 48,5 proc. ir siekė 65 tūkst. skrydžių“, – teigia laikinasis įmonės generalinis direktorius Marius Beliūnas.

Pasak jo, nepaisant pastaruoju metu nuosaikiai augančių skrydžių srautų, situacija vis dar nėra stabili – egzistuoja didelis neapibrėžtumas dėl COVID-19 protrūkio trukmės ir taikomų apribojimų.

Palyginti su 2019 metų pirmuoju pusmečiu, šių metų pirmą pusmetį tranzitu skrido 49 tūkst. orlaivių (74,9 proc. bendro skrydžių skaičiaus), o tai 46 tūkst. skrydžių, arba 48,7 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį 2019 metais. Šių metų pirmą pusmetį terminalinių skrydžių skaičius buvo 47,6 proc. mažesnis nei 2019 metų pirmą pusmetį.

Minimu laikotarpiu daugiausiai pajamų iš maršruto oro navigacijos paslaugų „Oro navigacija“ uždirbo iš Vidurio ir Šiaurės Europos šalyse registruotų aviakompanijų, vykdančių skrydžius tarp Lenkijos, Latvijos, Suomijos, Rusijos ir kitų Europos šalių oro uostų.