Į „Delfi“ kreipęsis Arūnas pasakojo, kad jau kuris laikas negali prisijungti prie savo banko sąskaitos. Jis teigė, kad net ir suvedus gerą kliento ID numerį, prisijungimas blokuojamas.

Vyras taip pat pabrėžė, kad neįmanoma prisiskambinti ir klientų aptarnavimo numeriu.

„Suprantu, kad pilna visokiu „kliurkų“, bet bent jau pakeltų (ragelį – red.) ir į eilę pastatytų ar panašiai, o ne atjungtų po vienos minutės. Skambinau daugiau nei 60 kartų ir visiškai neįmanoma prisiskambinti. Komunikacijos nebuvimas tikrai nesprendžia problemų“, – sakė jis.

Skaitytojas Gediminas taip pat tikino, kad neišeina prisijungti nei mobiliuoju parašu, nei naudojant SMART ID, nei su kodų generatoriumi.

„Per pusantros paros problemos dar neišspręstos, o žmonės banko paslaugomis naudojasi ne tik užsisakant picą į namus“, – pyko jis.

„Delfi“ susisiekė su banko „Luminor“ komunikacijos vadove Indre Baltrušaitiene. Ji teigė, kad dėl nuo pirmadienio vakaro sutrikusios Registrų centro veiklos mobilųjį parašą naudojantys klientai negali prisijungti prie interneto ar mobiliojo banko.

„Kol Registrų centras sprendžia susidariusią situaciją, „Luminor“ siūlo naudoti kitą prisijungimo ir mokėjimų per el. komercijos kanalus būdą: Smart-ID arba kodų generatorių.

Smart-ID paslaugą galima aktyvuoti patiems nevykstant į banką. Jei klientas turi kodų generatorių, kviečiame naudotis juo.

Šiuos nesklandumus banko klientai patiria, nes „Luminor“ naudoja tokį mobiliojo parašo sprendimą, kuris tiesiai siejasi su Registrų centru, ne mobiliojo ryšio operatoriais.

Šiuo metu banko klientai patiria nepatogumų ir daugelis informacijos ieško skambindami tiesiai į banką, tad bankas susidūrė su didelėmis apkrovomis. Visomis išgalėmis ieškome sprendimų, kaip padėti savo klientams, informuojame juos savo komunikaciniais kanalais, patys skambiname ieškodami būdų padėti.

Dėl mūsų m. parašo sprendimo techninės integracijos su Registrų Centro sistema, šios paslaugos atkūrimas priklauso nuo Registrų Centro paslaugų atkūrimo laikų“, – teigė banko atstovė.

BNS pasiteiravo kitų bankų, ar jie nesusiduria su problemomis.

„Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius BNS nurodė, kad dėl sutrikusios Registrų centro veiklos banko klientai nepatiria jokių nesklandumų.

Banko SEB atstovė Ieva Kulvinskaitė sako, kad trečiadienį iki 13.30 val. banko darbuotojai negalėjo prisijungti prie Registrų centro sistemos ir atnaujinti dalies klientų duomenų ir dokumentų, tačiau šis sutrikimas jau pašalintas.

„Mūsų banko klientams paslaugas teikiame kaip įprastai, sutrikimų nefiksuojame“, – BNS sakė I. Kulvinskaitė.

Dėl neveikiančio elektroninio parašo stringa ir Užimtumo tarnybos bei notarų darbas.

Kaip BNS informavo Registrų centro atstovas Mindaugas Samkus, įstaigos elektroninio parašo paslauga veikia, tačiau keblumų gali kilti, naudojant mobilųjį elektroninį parašą. Pasak jo, problemą siekiama kuo greičiau išspręsti.

Po Vilniuje vykusios liūties pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė. Dėl to sutriko įstaigos valdomų sistemų veikla.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (120)