„Pernai turėjome rekordinį pelną (...) Tikimės, kad grupė šiais metais išliks pelninga. Tokia ambicija yra, tačiau jau koks galutinis rezultatas, labai priklausys nuo tų tendencijų, nes to nerimo rinkose yra, visi kalba apie naująją bangą (...) Bus matyti, kokia bus antra metų pusė, – pirma lyg rodo pozityvo ženklus, kad galėtume būti pelningi“, – LRT radijui sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Pasak jo, šiais metais kol kas fiksuojami mažesni krovinių srautai, tačiau jau porą pastarųjų mėnesių grupės krovinių vežimai yra tolygūs praeitų metų mėnesiniams rodikliams. Grupė kartu randanti ir naujų paslaugų galimybių.

„Mes atidarome naujus maršrutus, tokius kaip Vokietija-Lietuva, būtent sunkvežimius, taip vadinamus kontreilerius vežti ant geležinkelio. Gegužės mėnesį išbandėme testinį vežimą su Lenkijos partneriais, jau nuo liepos mėnesio turėsime reguliarius maršrutus", – sakė M. Bartuška.

BNS primena, kad „Lietuvos geležinkeliai“ 2019 metais, neaudituotais duomenimis, uždirbo 57,2 mln. eurų grynojo pelno – 4,4 proc. daugiau nei 2018 metais. Grupės pajamos pernai padidėjo beveik 2 proc. iki 505,6 mln. eurų.