Kaip pasakojo skaitytojas, į Užimtumo tarnybą išsiuntus užklausą, visi laiškai grįžta su atsakymu: „Nepavyko pristatymas šiems gavėjams ar grupėms: vilnius@uzt.lt. Gavėjo pašto dėžutė pilna, todėl šiuo metu priimti daugiau pranešimų negali. Bandykite išsiųsti pranešimą vėliau arba susisiekite su gavėju tiesiogiai.“

Kaip Delfi informavo Užimtumo tarnybos atstovė spaudai Milda Jankauskienė, preliminariais duomenimis, šiandien gauta 1400 darbdavių prašymų dėl subsidijų už darbuotojus, esančius prastovose.

„Dėl išaugusio laiškų skaičiaus liepos 15 d. sutriko elektroninio pašto sistema, problema bus pašalinta artimiausiu metu“, – patikino ji.

Vis dėlto nespėjusius užpildyti prašymų Užimtumo tarnybos atstovė ramina: „Visų darbdavių pateikti prašymai, kurie nespėjo ar nepavyko iki liepos 15 d. pateikti, bus priimami.“

Užimtumo tarnyba akcentuoja, kad pirmą kartą besikreipiantis darbdavys dėl prastovose esančių darbuotojų prašymus gali teikti visą einamąjį mėnesį, o kitus mėnesius dokumentus turi pateikti iki 15 d.

„Atkreipiame dėmesį, kad Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo departamentai dirba lanksčiai – priima visų darbdavių, ir vėluojančių pateikti prašymus dėl subsidijų, dokumentus“, – pažymėjo M. Jankauskienė.

Informacija apie subsidijas už prastovas
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)