„Tikrai skųsime šį sprendimą, nes tai ne tik finansų, bet ir teisingumo principų reikalas: negalima pridengiant formaliais teisės aktų pažeidimais bloginti sąlygų klaipėdiečiams“, – pranešime teigė savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Savivaldybės teigimu, jai atsiųstame CPVA sprendime nurodomi du autobusų įsigijimo pažeidimai – dėl skaidrumo ir lygiateisiškumo.

Projekto partnerės, bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas sako, kad paskelbus pirkimą pataisyta techninė klaida.

„Paskelbus pirkimą, pačių tiekėjų prašymu bei laikydamiesi skaidrumo bei atvirumo principų, pataisėme techninę klaidą, nepastebėtą konkurso sąlygų rengimo metu, – techninės specifikacijos punktą, numatantį, kad nauja transporto priemonė laikoma tokia, kuri yra nuvažiavusi ne daugiau kaip 6 tūkst., o ne iki 1 tūkst. kilometrų“, – pranešime sakė V. Ramanauskas.

Jis taip pat teigė, kad dviem žodžiais papildytas kitas punktas, kad autobuso variklis gali būti užvedamas ne vien jungikliu, o ir užvedimo raktu.

„Eksploatacine prasme – tai lygiavertis sprendimas, kartu ir mažareikšmis, nesukuriantis jokios vertės, tad net nevertas diskusijos“, – teigė bendrovės vadovas.

Savivaldybė 18 miesto autobusų pernai pirko už beveik 4,9 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)