„Per pastaruosius keletą metų išvystėme „Utenos trikotažo“ franšizės paketą – pagal tarptautinės rinkos standartus atnaujinome prekių ženklą, kardinaliai pakeitėme parduotuvių interjero koncepciją, patobulinome verslo modelį ir rinkodaros priemonių paketą. Esame pasiruošę sukauptą patirtį pritaikyti parduotuvių plėtrai kaimyninėje Latvijoje,“ – sako Petras Jašinskas, „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius.

Pasak P. Jašinsko, parduotuvių tinklo plėtrai franšizės modelis pasirinktas dėl kelių esminių priežasčių: spartesnės plėtros galimybių ir verslo administravimo kaštų efektyvumo.

„Mūsų franšizinių parduotuvių tinklas Lietuvoje nuosekliai auga. Atsižvelgiant į tai, kad didžiąją savo produkcijos dalį eksportuojame, ir pagrindinės įmonės veiklos pajėgos yra nukreiptos į užsakomąją gamybą, franšizės modelis mums padeda efektyviai paskirstyti resursus ir užtikrinti tvarią parduotuvių tinklo plėtrą“, – priduria Petras Jašinskas.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 18 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma yra valdomos franšizės pagrindu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)