„Per pastaruosius keletą metų išvystėme „Utenos trikotažo“ franšizės paketą – pagal tarptautinės rinkos standartus atnaujinome prekių ženklą, kardinaliai pakeitėme parduotuvių interjero koncepciją, patobulinome verslo modelį ir rinkodaros priemonių paketą. Esame pasiruošę sukauptą patirtį pritaikyti parduotuvių plėtrai kaimyninėje Latvijoje,“ – sako Petras Jašinskas, „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius.

Pasak P. Jašinsko, parduotuvių tinklo plėtrai franšizės modelis pasirinktas dėl kelių esminių priežasčių: spartesnės plėtros galimybių ir verslo administravimo kaštų efektyvumo.

„Mūsų franšizinių parduotuvių tinklas Lietuvoje nuosekliai auga. Atsižvelgiant į tai, kad didžiąją savo produkcijos dalį eksportuojame, ir pagrindinės įmonės veiklos pajėgos yra nukreiptos į užsakomąją gamybą, franšizės modelis mums padeda efektyviai paskirstyti resursus ir užtikrinti tvarią parduotuvių tinklo plėtrą“, – priduria Petras Jašinskas.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 18 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma yra valdomos franšizės pagrindu.