Olandijoje vyras pasakojo gyvenantis jau septynerius metus. Kaip teigė, gimus sūnui su šeima jie nusprendė trumpam grįžti į Lietuvą aplankyti savo artimuosius, o tėvams parodyti ir augantį anūką.

„Susitaupėme pinigų ir liepos 27-31 dienoms nusipirkome tris lėktuvo bilietus per „Wizz Air“ aviakompaniją į Lietuvą – Eindhovenas – Kaunas – Eindhovenas. Iš viso bilietai kainavo 517 Eur, o kad būtų įdomiau, Lietuvoje užsakiau patį naujausią limuziną bei restoraną, kad pačią pirmą dieną mes visi galėtume pabūti kartu. Visur buvo mokėti užstatai“, – sakė jis, tačiau teigė po dviejų savaičių iš avialinijų sulaukęs nemalonios staigmenos – į mobiliąją programėlę gavo pranešimą, kad skrydis atšauktas.

Vyras teigė iškart kreipęsis į bendrovę, teiravęsis, kas vyksta. Jo teigimu, skambinta buvo daugybę kartų, tačiau skirtingi konsultantai situaciją kaskart aiškino pateikdami skirtingas versijas.

Kaip teigė, besiaiškinant reikalus dėl atšauktos kelionės, Saulius pagalbos telefonu taip telefono sąskaitą „priskambinęs“ iš viso už 450 Eur sumą, tačiau blogiausia, kaip teigė, kad situacija jam paaiškinta taip ir nebuvo.

„Po to skambinau į Kauno oro uostą, vieną kartą man sakė, kad skrydis atšauktas, kita kartą, kad neatšauktas. Jie vis liepė rašyti skundus“, – į keblią situaciją sakė papuolęs vyras.

Galiausiai Saulius patikslino, jog pinigai už lėktuvo bilietus jam buvo grąžinti, tačiau likusi nuoskauda nesumažėjo.

„Man ne taip paprasta darbe susitarti dėl atostogų, o viskas buvo jau suplanuota, dabar Olandijoje tas dvi savaites, kurias pasiėmiau atostogų, tiesiog turėsiu sėdėti namie, neaplankysime giminių Lietuvoje, kurių nematėme jau trejus metus.

Jau nekalbu apie užsakytą limuziną, kavinę, sumokėtas rezervacijas. Žinoma, gal tai ir mano reikalas, tačiau sieksiu, kad telefonu prakalbėti 450 Eur aiškinantis įvykį man būtų kompensuoti. Kodėl turiu mokėti dėl to, kad jie sugalvojo atšaukti skrydį?“, – klausė jis.

„Baisiausia, jog negavau jokio atsiprašau, nepaaiškino, kas įvyko, bet manau, kad jie pardavė per daug bilietų į skrydį.

Iš viso man toks avialinijų „siurprizas“ kainavo apie 2 tūkst. Eur. Dabar man skambina telefono ryšio operatoriai ir klausinėja, kodėl mano telefono sąskaita tokia ir kada sumokėsiu“, – pyko Saulius.

Wizz Air
Foto: DELFI / Modesta Meškė

„Delfi“ susisiekė su „Wizz Air“ atstovais, šie sutiko paaiškinti situaciją.

„Wizz Air“ patvirtina, kad ketvirtą 2020 m. birželio savaitgalį (birželio 21 d.) įspėjimai keliems keleiviams nebuvo išsiųsti arba buvo išsiųsti klaidingai dėl techninių nesklandumų.

Keleiviai, kurių užsakymus paveikė ši situacija yra informuojami ir jiems bus suteiktas visiškas pinigų grąžinimas.

„Wizz Air“ nuoširdžiai atsiprašo už nesklandumus, kuriuos sukėlė ši situacija“, – buvo rašoma bendrovės pateiktame komentare žiniasklaidai.

Oro linijų bendrovė taip pat informavo, kad lėktuvai maršrutu Eindhovenas – Kaunas – Eindhovenas nepakilo ir tomis pačiomis birželio 27-30 dienomis.

„Aviacijos rinkoje išskirtinai „Wizz Air“ keleiviams automatiškai grąžina 120 proc. sumokėtos sumos į keleivių „Wizz Air“ sąskaitas, jeigu skrydį atšaukia aviakompanija, taip pat keleiviai gali pasirinkti 100 proc. sumos grąžinimą: pinigai grąžinami į banko kortelę arba pervedami į banko sąskaitą.

Aviakompanija taip pat įsipareigoja grąžinti keleiviams pinigus tokiu būdu, kokiu jie buvo sumokėti, per 30 dienų nuo grąžinimo užklausos išsiuntimo“, – teigė avialinijų atstovai.