"Sujungdami jėgas su pramogų rengėjais siekiame, kad "Utenos" alaus vardas nuo šiol būtų geros muzikos, švenčių ir pramogų dalis", - sakė "Švyturio-Utenos alaus" generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

"Švyturys-Utenos alus" yra pirmieji aludariai, turėsiantys savo prekės ženklu pavadintą pramogų areną Lietuvoje.

Anot R.Viršilo, suteikdamas savo vardą pramogų arenai, "Utenos" alus prisijungia prie žymiausių pasaulio alaus rūšių, kurių gamintojai remia šalių sostinių centruose esančias sporto arenas, pramogų parkus bei koncertų sales.

Tokią rėmimo strategiją pasaulyje nemažai metų naudoja "Carlsberg", "Guinness", "Miller", "Heineken" bei "Anheuser-Bush", teikiantys savo alaus mėgėjams įvairių pramogų pasiūlymų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją