„2019-aisiais prie gerų įmonės rezultatų prisidėjo išaugę pardavimai, palankios žaliavų ir energijos išteklių kainos, taip pat dešimtadaliu didėjusios pajamos iš prekybos įvežtine „Mars, Incorporated“ produkcija Lietuvoje. Pernai ypač pasiteisino 400 tūkst. EUR investicija į naują pakavimo liniją, kurioje į specialias pakuotes pakuojama produkcija, skirta internetinei prekybai. Beveik 50% augimas šioje kategorijoje buvo įspūdingas, tikimės, kad šiemet šis segmentas ir toliau sparčiai plėsis“, – pažymi „Mars Lietuva“ generalinė direktorė Aušra Žemaitienė.

Pasak įmonės vadovės, gamykloje Gargžduose gaminamą produkciją įmonė pritaikė pasaulinėse interneto prekybos platformose įprastiems formatams. Įrengus naują pakavimo liniją, „Mars Lietuva“ produkcija, skirta elektroninėms prekyvietėms, pakuojama į didesnes, itin funkcionalias, tvirtesnio kartono pakuotes.

„Šiemet pandemija keičia daugelio verslų lūkesčius ir planus, mes taip pat papildėme darbuotojų saugumo ir motyvacijos tvarkas. O pernai gamyboje pasirinkta nauja papildoma kryptis pasitvirtino kaip teisingas sprendimas.

Iš viso nuo 2019-ųjų vidurio, kai įsirengėme naują liniją, interneto rinkoms patiekėme 5564 tonas mūsų gaminamo gyvūnų augintinių maisto“, – sako A. Žemaitienė.

Praėjusiais metais „Mars Lietuva“ investicijos į ilgalaikį materialųjį turtą sudarė 8,8 mln. EUR, daugiausia investuota į gamybinių pajėgumų didinimą – gamybinių patalpų plėtrą, gamybos linijų modernizavimą, darbo
aplinkos gerinimą.

Atsižvelgdama į Lietuvos darbo rinkos dinamiką, įmonės darbuotojų darbo užmokestį „Mars Lietuva“ 2019 m. vidutiniškai didino apie 10%.