„Sodra“ atveria klientų aptarnavimo skyrius

Gyventojai, norintys tiesiogiai pasikonsultuoti su „Sodros“ specialistais, savo vizitą turės susiplanuoti – prieš atvykstant į priimamąjį reikės registruotis iš anksto.

„Esame pasiruošę užtikrinti klientų ir mūsų darbuotojų saugumą – įrengtos pertvaros prie langelių, ant grindų padaryti žymėjimai, padėsiantys laikytis saugaus atstumo, paruoštos dezinfekcinės priemonės, informaciniai plakatai primenantys saugaus elgesio taisykles.

Tačiau esant epideminei situacijai, kol bus atšauktas karantinas, rekomenduojame gyventojams toliau rinktis elektronines paslaugas ir į skyrius atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina. O jeigu labai reikia atvykti į skyrių – būtina iš anksto registruotis“, – sako Evaldas Mikutis, „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas.

Registruotis vizitui galima jau nuo gegužės 26 d. (antradienio) užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje arba paskambinus telefonu 1883.

Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į padalinius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai. Siekiant užtikrinti klientų ir darbuotojų saugumą, karantino laikotarpiu bus aptarnaujamos ne didesnės nei dviejų asmenų grupės.

Lankantis klientų aptarnavimo skyriuose, svarbu prisiminti saugumo taisykles: dėvėti veido kaukes arba kitas apsaugines veido priemones, laikytis ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo vienas nuo kito. Taip pat būtina paisyti asmens higienos principų – dezinfekuoti rankas, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo.

Birželio 1 d. atsidarys dauguma „Sodros“ klientų aptarnavimo skyrių, tačiau dėl techninių kliūčių klientų laikinai nepriims Bajorų padalinio Kaune, taip pat Kalvarijų, Kazlų Rūdos, Rietavo ir Molėtų padaliniai. Šių skyrių klientai prašomi registruotis į kitą artimiausią priimamąjį.

Šiuo metu visas „Sodros“ paslaugas kiekvienas gyventojas gali taip pat gauti prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros. Čia galima pateikti prašymus visoms išmokoms, kompensacijoms ir pensijai gauti, rasti informaciją apie įmokų mokėjimą ir kitus asmeninius duomenis.

VMI teiks pirmenybę skubiems klausimams bei pajamų deklaravimui

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad švelninant šalyje paskelbto karantino sąlygas, nuo birželio 1 d. atveriami gyventojų aptarnavimo padaliniai visoje Lietuvoje. Atsižvelgiant į galiojančias COVID-19 prevencijos darbo vietose rekomendacijas, aptarnavimo padaliniuose laikinai bus ribojamas klientų srautas – atvykti numatytu laiku galės tik iš anksto telefonu užsiregistravę gyventojai. Registruotis apsilankymui VMI gyventojai taip pat galės nuo birželio 1 d.
Registracija vykdoma telefonu – skambinti pagal gyvenamąją vietą

„Siekiant užtikrinti į aptarnavimo padalinius atvyksiančių klientų ir juos konsultuojančių darbuotojų saugumą, veiklą organizuosime remiantis Sveikatos apsaugos ministerijos pateiktomis rekomendacijomis. Klientai bus priimami tik su išankstine registracija, tik jiems skirtu laiku ir užtikrinant reikiamą atstumą tarp vienu metu aptarnaujamų žmonių“, – teigia VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė, pažymėdama, kad atvykstančių klientų bus prašoma dėvėti apsauginę veido kaukę bei dezinfekuoti rankas, pagal galimybes – mūvėti vienkartines pirštines.

Pažymima, kad registracija apsilankymui vyks kiekvienam AVMI padaliniui priskirtu telefono numeriu. Registracijos bus priimamos nuo birželio 1 d., tą dieną VMI svetainėje bus paskelbtas ir pilnas registracijoms skirtų telefonų numerių sąrašas. Apsilankymų laikai suteikiami iki 5 d. d. į priekį.

Skaičiuojama, kad maksimaliai užpildžius visus apsilankymų laikus, per dieną visoje Lietuvoje bus aptarnaujama iki 2500 klientų.

„Norime atkreipti dėmesį, kad pirmosios konsultacijos pirmiausia turėtų būti skirtos tiems klientams, kurie turi neatidėliotinų ir laikui jautrių mokestinių klausimų, arba pajamų deklaracijas turi pateikti skubiau nei iki numatyto liepos 1 d. termino bei neturi galimybės naudotis VMI e. paslaugomis. Su kitais pajamų deklaravimo ar savarankiškos veiklos registravimo klausimais susidūrusius klientus kviečiame peržiūrėti VMI parengtus vaizdo gidus Youtube kanale, jungtis prie Mano VMI bei Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS) ir VMI elektronines paslaugas išbandyti savarankiškai arba kreiptis konsultacijai telefonu“, – primena VMI atstovė.

Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis darbo ieškančių asmenų aptarnavimas

Atsižvelgiant į Vyriausybės nustatytas saugumo darbo vietose rekomendacijas karantino laikotarpiu, Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuose lankytojų srautai bus ribojami, paslaugos bus teikiamos tik iš anksto rezervavus apsilankymo laiką.

„Siekiant darbuotojų ir klientų saugumo, darbo ieškantys asmenys bus aptarnaujami taip, kad būtų užtikrintos nustatytos būtinos visuomenės sveikatos saugos, higienos, asmenų aprūpinimo būtinosiomis asmeninėmis apsaugos priemonėmis sąlygos. Atvykstant į susitikimą su specialistu iš anksto sutartu laiku, klientas turės dėvėti veido apsaugos kaukę“, – akcentavo Užimtumo tarnybos direktorė Inga Balnanosienė.

Registruotiems Užimtumo tarnyboje klientams dėl susitikimo reikės susisiekti su savo specialistu arba atvykti tik specialistui paskyrus konkretų atvykimo laiką.

Norinčių registruotis Užimtumo tarnyboje naujų klientų maloniai prašome tai padaryti elektroniniu būdu bei pasirinkti apsilankymo laiką. Atvykti į konsultaciją reikės tik specialistui pakvietus.

Užimtumo tarnybos numatytos savarankiško užimtumo priemonės konsultacijos klientams bus vykdomos individualiai ir grupėms pasirinktomis nuotolinėmis ryšio priemonėmis.

Darbo ieškantiems asmenims informavimo ir konsultavimo paslaugos taip pat pradedamos teikti individualiai nuo birželio 1 d.

Primename, kad savarankiškai dirbantys asmenys prašymus išmokai gauti Užimtumo tarnybai, kaip ir iki šiol, gali teikti nuotoliniu būdu: išsami informacija ir kontaktai.

Darbdaviai dėl subsidijų darbuotojams prastovose dokumentus teikia elektroniniu paštu į klientų aptarnavimo skyriaus el. paštą, pasirašius elektroniniu parašu arba siunčiant paštu į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių, kurio teritorijoje įmonė yra registruota: išsamesnė informacija ir kontaktai.

Klientai ir toliau bus aptarnaujami nuotoliniu būdu šiomis priemonėmis:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)