Iš viso „Luminor“ ketina perkelti 45 tūkst. privačių ir 5 tūkst. verslo klientų paslaugas. Pokyčiai turės įtakos klientams, kurių sąskaitų numeriai prasideda LTXX21400. Apie du trečdalius perkeliamų klientų šiuo metu naudojasi „Luminor/Nordea“ interneto banku.

Vienas iš didžiausių pokyčių – „Visa“ kortelės, kurios pakeis dabar naudojamas „Maestro/Mastercard“ korteles. „Luminor“ visiems savo klientams jau yra išsiuntęs naujas korteles paštu, praneša bankas.
„Dauguma mūsų klientų jau gavo naujas korteles paštu, likusiuosius kortelės pasieks iki gegužės pabaigos. Labai prašome jas saugoti savo piniginėse – jų prireiks birželio pabaigoje. Jeigu turite aktyvią „MasterCard“ kortelę ir vis dar negavote naujos „Visa“ kortelės paštu, susisiekite su „Luminor“ konsultantais nuotoliniu būdu, tačiau labai prašome nevykti į klientų centrą“, – sako „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.

Pasak jo, pavėlinus duomenų ir paslaugų perkėlimą, klientai turėjo daugiau laiko aktyvuoti tapatybės patvirtinimo programėlę „Smart-ID“ bei susipažinti su „Luminor/DNB“ interneto banku ir telefonine programėle.