Siuntos buvo grąžintos siuntėjui

Skaitytoja pasakojo, kad dar prieš karantiną, naudodamasi „Aliexpress“ prekybos platforma iš Turkijos parduotuvių buvo užsisakiusi kelias vaikiškas prekes, kurios į Lietuvą atkeliavo jau karantino metu, kovo 22-ąją ir balandžio 1-ąją. Apie tai ji buvo informuota iš LP gavusi informacinius pranešimus.

Kadangi, kaip teigė, viena augina mažą vaiką, karantino metu ji vengusi viešų vietų, daugiau laiką leidusi namie, todėl galimybėmis siuntas iš pašto atsiimti vėliau pasidomėjusi LP puslapyje.

„Prisijungusi prie Lietuvos pašto internetinio puslapio, radau informaciją apie tai, jog jei karantino metu, per 30 dienų, negalėsiu pasiimti siuntos, ji ir toliau bus saugoma viso karantino metu, ir ją galėsiu pasiimti jau tik pasibaigus karantinui, dar per 30 dienų“, – sakė ji bei tikino, kad tąkart rasta informacija ją kiek nuraminusi, tačiau sulaukus dar vieno raginimo atsiimti siuntą ji nusprendė dėl situacijos detaliau pasiteirauti į paštą kreipdamasi informaciniu el. paštu.

Tiesa, specialistai ir tada patikino, kad siuntos bus saugomos iki oficialios karantino pabaigos.

Moteris pasakojo, kad kadangi tikrai žinojo, jog užsakytos prekės kokybiškos, nes iš ten pirko jau ne pirmą kartą, ji nesuko galvos ir tada, kai „Aliexpress“ automatiškai patvirtino prekių gavimą. Visgi, kaip teigė, vėliau situacija kardinaliai pasikeitė nukulniavus į pašto skyrių.

„Karantinui švelnėjant, atsiradus reikalų pašte, ankstyvą šeštadienio rytą su vaikučiu išsiruošėme į paštą.

Tuo pačiu pasiėmiau ir informacinius lapelius apie gautas siuntas. Nelabai tikėjausi, kad siuntas pavyks pasiimti, nes pasak pašto puslapyje pateiktos informacijos, jos turėjo būti saugomos kažkur kitur ir atiduotos tik po karantino, bet, pagalvojau: „O gal...?“.

Įsivaizduokite, koks netikėtumas manęs laukė pašte sužinojus, kad mano siuntos išsiųstos atgal į Turkiją“, – stebėjosi skaitytoja.

Pašto skyrius Pilaitėje
Foto: Lietuvos pašto archyvas

Ji aiškino, kad pašto darbuotoja informacinius lapelius suplėšė ir pasakė jau niekuo negalinti padėti.

„Apie tai, kad pašto darbo strategija karantino metu keičiasi ir siuntos saugomos iki karantino pabaigos nebebus, o neatsiėmus per karantiną, bus siunčiamos atgal siuntėjui, informuota aš nebuvau, nors, kaip suprantu, turėjau gauti bent kažkokį pranešimą.

Pasikeitė tik informacija Lietuvos pašto internetiniame puslapyje, kurią aš perskaičiau, grįžusi iš nesėkmingos kelionės į paštą. Tikrai nesu suinteresuota kasdien profilaktiškai sekti pašto naujienų“, – sakė ji ir tikino, kad finansiniai nuostoliai apgailestavimu nėra išsprendžiami.

„Sakyčiau, spjūvis į veidą“, – pyko skaitytoja.

Keitėsi siuntų saugojimo terminai

Lietuvos pašto korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė sutiko paaiškinti situaciją.

„LR Vyriausybei paskelbus karantiną, Lietuvos paštas per kelias dienas pakeitė siuntų ir laiškų pristatymą, tam, kad būtų maksimaliai užtikrintas įmonės darbuotojų ir klientų saugumas.

Tik prasidėjus karantinui buvo nuspręsta, kad gavėjų nespėtos laiku atsiimti siuntos būtų saugomos pašto skyriuje visą karantino laikotarpį“, – teigė ji, tačiau sakė, kad tokia tvarka galiojo tik iki gegužės 1-osios, kuomet buvo pradėtas ženklus karantino švelninimas – atsidarė prekybos centrai, lauko kavinės ir pan.

„Visi gavėjai, kurių siunta karantino metu buvo saugoma pašte ilgiau nei numatytas įprastas siuntos saugojimo terminas, apie siuntos atsiėmimo galimybę buvo informuoti informaciniu pranešimu į pašto dėžutę arba SMS žinute, jeigu ant siuntos buvo nurodytas telefono numeris.

Gavus šį pranešimą, gavėjas buvo prašomas siuntą atvykti atsiimti į nurodytą pašto skyrių. Siunta pašte buvo saugojama dar 7 dienas nuo pranešimo gavimo, o neatvykus pasiimti, buvo grąžinama siuntėjui“, – aiškino V. Budrienė.

Deja, kadangi skaitytoja nenorėjo pateikti savo siuntų numerių, LP atstovė teigė negalinti patikrinti, ar moteris tikrai buvo gavusi pranešimą apie tai, kad LP vėl grįžta į senąją siuntų saugojimo tvarką.

Kaip informavo, šiandien LP siuntos saugomos senąją ir įprasta tvarka.