Kaip rašoma pranešime spaudai, ieškodamas sprendimo, leidžiančio maksimaliai apsaugoti tiek klientų, tiek įstaigos darbuotojų saugumą bei leidžiančio padidinti aptarnaujamų staliukų kiekį, Vilniaus senamiestyje įsikūrusio restorano „Cozy“ savininkas Bernie ter Braak pasakoja atkreipęs dėmesį į įvairias plastmasines sieneles-pertvaras, kurios naudojamos prie parduotuvių ar vaistinių kasų, siekiant atskirti klientą ir pardavėją.

„Pamaniau, kad panašų sprendimą būtų galima taikyti ir aptarnaujant klientus atviroje erdvėje. Tad nusprendėme įsigyti ir išbandyti kilnojamąsias sieneles-pertvaras. Jomis atskyrėme staliukus vieną nuo kito, taip papildomai apsaugodami kiekvieną klientą ir išlaikydami saugius atstumus tarp staliukų“, – pasakoja Bernie ter Braak.

Pertvaros lauko kavinėje „Cozy“

Vienas iš bendrovės „Medienos era“ akcininkų Donatas Miničius pasakoja, jog idėja pradėti gaminti tokias pertvaras kilo nuolat stebint kintančią situaciją: „Karantino pradžioje pamatę dėl įvairių apribojimų laisvėjančius gamybos pajėgumus ir atsižvelgdami į rinkos poreikį priėmėme sprendimą gaminti apsauginius veido skydelius. Dabar vis švelnėjant karantinui pastebėjome, su kokiais sunkumais susiduria kavinių restoranų verslai, todėl kilo idėja pradėti gaminti šias kilnojamas sieneles-pertvaras, kurios ir padidintų žmonių apsaugą, ir sudarytų galimybę verslams greičiau atsigauti“.

„Medienos era“ ir „Cozy“ Sveikatos apsaugos ministerijai ir Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai pateikė projekto pasiūlymą, kuris leistų kavinėms ir restoranams lauke įsirengus tokias sieneles-pertvaras turėti galimybę pastatyti ir aptarnauti daugiau staliukų.

„Pavyzdžiui, mes, anksčiau lauke galėjome pastatyti 10 staliukų ir aptarnauti iki 40 žmonių. Šiuo metu, laikantis visų saugumo reikalavimų, galime pastatyti 7 staliukus ir prie jų vienu metu pasodinti vos 14 klientų. Tačiau jei būtų patvirtintas leidimas staliukus atskirti pertvaromis ir taip juos sustatyti tankiau, tuomet galėtume lauke kaip ir anksčiau pastatyti 10 staliukų ir iš viso vienu metu aptarnauti 20 klientų. Nors tai vis vien dvigubai mažiau nei prieš karantiną, tačiau žvelgiant iš kitos pusės mūsų lankytojų skaičius pastačius sieneles padidėtų net 43 proc.“, – skaičiuoja restorano savininkas.

Pertvaros lauko kavinėje „Cozy“

„Šis laikotarpis mūsų verslo sektoriui – ypač sunkus ir nuostolingas. Pasaulinė pandemija maitinimo įstaigų sektoriui smogė kone skaudžiausiai. Todėl mes džiaugiamės ir palaikome tokias idėjas, kurios ne tik padeda užtikrinti lankytojų ir įstaigų darbuotojų saugumą, bet ir didina verslo galimybes išgyventi bei kuo greičiau atsigauti. O tokios sienelės-pertvaros – vienas iš būdų, leidžiančių saugiai turėti daugiau klientų“, – teigia Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)