„Oro uostas iš esmės turi stovėti ant dviejų kojų – viena iš jų keleivių vežimas, kita – krovinių pervežimo arba techninio aptarnavimo veikla. Mūsų strateginis sprendimas yra proporcingai didelį dėmesį skirti pastarajai veiklai ir į tai įtraukti mokymo įstaigas, savivaldybę, gyventojus“, – pranešime sakė K. Matulaitis.

Dviejų dalių angaras, kurį numatoma baigti iki šių metų pabaigos, veiks šiaurinėje oro uosto dalyje, daugiau nei 12 tūkst. kv. metrų plote, pranešė tris šalies oro uostus valdanti bendrovė Lietuvos oro uostai.

Pasak K. Matulaičio, dalis skrydžių Kaune šiuo metu vyksta būtent dėl techninio aptarnavimo poreikio, todėl darbo vietas išsaugojo keli šimtai žmonių.

Pastačius angarą, oro uoste vienu metu galės būti tvarkoma 11 keleivinių lėktuvų – tikėtina, tai bus „Airbus A320“ ir „Boeing B737“, kurie dažniausiai skraido į Lietuvą.

Šiuo metu Kauno oro uoste veikia Airijos oro bendrovė „Ryanair“, taip pat lėktuvų aptarnavimo įmonės „FL Technics“, „DOT“ „Aviabaltika“ ir „OS Technics“.

Kauno oro uoste šiuo metu plečiamas šiaurinis peronas, įrengiant naują riedėjimo taką – jis orlaiviams leis pasiekti naujus angarus ir būsimą orlaivių stovėjimo peroną.