Pagrindinis tikslas – tapti konkurencingais ir Vakarų Europoje

„Tasker“ komanda kuria programinę įrangą, automatizuojančią ir į skaitmeninę erdvę perkeliančią užduočių delegavimą, maršrutų planavimą, pinigų surinkimą, skaitliukų valdymą ir daugybę kitų funkcijų, kurias naudoja įmonės, savo paslaugas teikiančios skirtinguose klientų objektuose ir vietovėse.

Pasak „Tasker“ direktoriaus Arūno Eitučio, pritraukta naujausia 450 tūkst. Eur investicija bus skirta plėtrai į Vakarų Europos rinkas.

„Plėtrą jau esame pradėję: žinome, kaip užsienio rinkose veikia mūsų konkurentai, kokie yra jų sprendimų rezultatai, kas yra mūsų potencialūs klientai bei ką jie daro, spręsdami savo inžinierių valdymo procesus. Baltijos šalyse mums jau sekasi puikiai ir jose esame lyderiai, tačiau norime plėstis toliau“, – pasakoja A. Eitutis.

2018-ųjų pabaigoje gauta 300 tūkst. Eur finansinė injekcija buvo panaudota komandos, kuri dirba su įvairiomis užsienio rinkomis, formavimui, produkto pritaikymui naujoms rinkoms, o nauja investicija bus skiriama pardavimų komandos ir partnerių tinklo formavimui Vakarų Europos rinkose ir aktyvesnei plėtrai ten.

Šiuo metu „Tasker“ turi daugiau kaip 150 įvairaus dydžio klientų. A. Eitučio teigimu, vidutinis klientas turi apie 30 technikų ar inžinierių komandą, o didžiausias „Tasker“ klientas turi 2 tūkst. platformos naudotojų. Daugiausiai klientų turima Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse, o nuo 2020 m. pradėti aktyvūs veiksmai ir Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, Olandijoje, Suomijoje.

„Tasker“ prisidėjo ir prie mobilaus laiškininko projekto Lietuvoje. Naudojantis šiuo įrankiu, yra surenkami pinigai, pristatomos ir priimamos siuntos, spausdinami kvitai bei rašteliai, atliekamos kitos pašto funkcijos. Minėto Lietuvos pašto projekto metu „Tasker“ jau padėjo atlikti net 20 mln. įvairiausių užduočių – sistema nuo 2019-ųjų pabaigos naudojasi visi 2 tūkst. mobiliųjų paštininkų.

Karantino metu bendrovė pristatė ir bekontakčius procesų pabaigimo metodus, kurie veikia, naudojant QR kodus ir mobiliuosius parašus.

Arūnas Eitutis
Foto: Bendrovės nuotr.

„Praėjusiais metais augome dvigubai, o šiemet plėtros tempą planuojame didinti dar labiau, kadangi turime daugybę pranašumų, o rinka tikrai dar nėra prisotinta. Visų pirma, esame daug lankstesni už bet kuriuos savo konkurentus, kas yra ypač svarbu tokiose situacijose, kokioje pasaulis yra dabar. Siekiame pirmieji pritaikyti visas naująsias technologijas, tad turime savo mobilius sprendimus, kurie yra patogūs naudoti net ir mažiau patirties IT srityje turintiems darbuotojams. Esame pasiruošę ir daiktų interneto (angl. Internet of Things) bumui. Iš šių įrenginių gauname informaciją apie klaidas ir taip sutrumpiname reakcijos į gedimus laiką keliolika kartų“, – „Tasker“ pranašumus prieš konkurentus vardija A. Eitutis.

Pasak įmonės vadovo, „Tasker“ komanda kuria įrankį ne tik sudėtingiems verslo procesams valdyti, bet ir kasdieniam naudojimui. Šis įrankis (kartu su kitais) dažnai yra naudojamas, kuriant darbuotojų motyvacines sistemas, atsiskaitymo, pardavimų vadybos, logistikos bei klientų aptarnavimo sferose.

„Tasker“ yra 2013 m. Lietuvoje įkurtas verslo procesų valdymo startuolis, kuris buvo sukurtas, bendradarbiaujant technologijų bendrovių „Tele2 Lietuva“ ir „iTo“ specialistams. „Tasker“ padeda visų dydžių įmonėms, kurių darbuotojai dažnai laiką leidžia ne biuruose, optimizuoti ir automatizuoti verslo procesus bei juos perkelti į virtualią erdvę. Tarp „Tasker“ klientų yra tokios įmonės kaip „Nestle“, „Grinda“, „GRIFS AG“, „Circle K“ ir daugybė kitų.

Tasker komanda
Foto: Bendrovės nuotr.