PayPost“ skyriai atidaromi užtikrinant visas įmanomas saugumo priemones. Visuose skyriuose klientus ir darbuotojus skirs įprastos stiklinės pertvaros. Kadangi skyriai nedideli, vienu metu į jį galės užeiti tik vienas klientas, kiti bus prašomi pasilikti lauke, stovint eilėje vienas nuo kito laikytis saugaus 2 metrų atstumo. Klientai į skyrius galės užeiti tik su veidą dengiančia apsaugine kauke. Skyriai reguliariai turės pertraukas, kurių metu patalpos bus vėdinamos, dezinfekuojami jose esantys paviršiai. Visi skyriuose dirbantys darbuotojai aprūpinti asmeninėmis apsaugos priemonėmis: respiratoriais, vienkartinėmis pirštinėmis, rankų ir paviršių dezinfekciniu skysčiu.

Kiekvieną rytą, prieš pradedant darbą, darbuotojai matuosis temperatūrą.

Lietuvoje iš viso yra 105 „PayPost“ klientų aptarnavimo skyriai. Nuo balandžio 28 d. veiklą atnaujina 82 iš jų. „PayPost“ skyriuose teikiamos tokios finansinės paslaugos kaip išmokų mokėjimas, įmokų surinkimas, kreditai, draudimas, automobilio lizingas, pinigų perlaidos ir kt.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)