Užsakymai tiesiog plūsta

Treatwell“ platformos Lietuvoje vadovė Marija Antanaitytė laidoje daugiau papasakojo, kokia šiuo metu situacija kirpyklose.

„Mes pradėjome stebėti suaktyvėjimą jau praėjusios savaitės pradžioje, kai buvo tikimasi, kad bus leista atsidaryti grožio salonams. Jau prieš Vyriausybės posėdį buvo fiksuotas 80 proc. pakilimas, palyginus su praėjusia savaite. Pastebėjome labai didžiulį užsakymų padidėjimą iš karto po Vyriausybės posėdžio. Penktadienį jau užsakymų kiekis padidėjo virš 400 proc. lyginant su praėjusia savaite, o šį rytą klientų jau užsirašė 900 proc. kartų daugiau nei praėjusią savaitę. Skaičiai yra įspūdingi. Žmonės nori atlikti paslaugas artimiausiu metu. Galima sakyti, kad yra nemažai kirpyklų, kur jau artimiausios savaitės yra pilnai pilnai užpildytos“, – sako M.Antanaitytė.

„Nailbar“ vadovė Ingrida Jočienė papasakojo, kad darbas šiuo metu labai nesiskiria nuo to, koks jis buvo ir prieš karantiną.

Grožio salonas
Foto: Shutterstock

„Labai ypatingo kažkokio pasiruošimo nereikėjo, nes viskuo esame apsirūpinę – dezinfekciniais skysčiais, sterilizaciniais reikalais. Žodžiu, tik tiek, kad pasiskirstėme darbuotojus ir klientus, kad būtų pakankamai erdvės, visi norintieji registruojasi. Po kiekvieno kliento mes dezinfekuojame kėdes, darbo stalą – kaip visada. Kažkokio ypatingo pasiruošimo nebuvo, nes iki šiol nešiojome ir kaukes, ir dezinfekuodavome. Tiesiog dabar, kai skambina klientai, perspėjame, kad ateitų su kauke, jeigu taip atsitiktų, kad ateitų be kaukės, mes vis tiek esame jomis apsirūpinę“, – sakė ji.

Kokios paslaugos populiariausios

Pašnekovė taip pat įvardijo, kokios paslaugos žmonės nori labiausiai.

„Galvojome, kad labiausiai norės manikiūro, bet dabar populiariausia paslauga yra pedikiūras. Žmonės labai džiaugiasi, kad mes jau dirbame ir sutinka su visomis sąlygomis. Sakome, kad trumpinsime paslaugą, kiek įmanoma, galbūt atsisakysime masažo, bet pagrindinius dalykus, kurie reikalingi žmonėms, kurie išsiilgo gražių rankų ir pėdų, tai tikrai stengiamės suteikti“, – atsakė pašnekovė.

Tuo tarpu M.Antanaitytė tikino, kad populiariausia paslauga vis dar išlieka vyriškas kirpimas.

„Populiariausių paslaugų dešimtukas labai nesiskiria nuo to, kas buvo iki karantino. Pati populiariausia paslauga – vyriškas kirpimas, toliau – ilgalaikis manikiūras, moteriški kirpimai, paskui – plaukų dažymas ir manikiūras. Šiuo metu pastebėjome labai ženklų plaukų dažymo padidėjimą“, – kalbėjo pašnekovė.

Anot jos, nemažai žmonių, kurie registravosi iš anksto, norėjo patekti į konkretų savo mėgstamą saloną.

„Klientai yra labai skirtingi. Tie, kurie registravosi iš anksto, jie dažniausiai jau registruojasi kokiame nors konkrečiame salone pas savo mėgstamą meistrą. O šiomis dienomis registruojasi ten, kur yra laisvų vietų, taigi dabar žmonės ieškosi tiesiog ten, kur dar yra likę vietų“, – aiškino ji.

Kai kurie salonai kelia kainas, kai kurie taiko nuolaidas

I.Jočienės teigimu, gaila tik tai, kad nėra galimybės aptarnauti daug klientų, todėl dažnam žmogui tenka palaukti.

„Nuo prėjusios savaitės su savo klientais bendraujame telefonu, taigi jaučiuosi, kaip mokinukė, grįžusi po vasaros atostogų ir su tokiu jauduliu, nes visi skambina kaip draugai. Naujų klientų nėra daug, galbūt buvo keli, kurie paklausė kainų, bet nėra tokių daug. Dažniausiai skambina mūsų klientai ir klausia, kada galėtų atvykti. Žinoma, prasitęsia laikas, nes negalime daug žmonių aptarnauti. Galbūt norėtų visi šiandien ir dabar, bet yra kaip yra – stengiamės saugoti save ir kitus.“

Tiesa, su kainomis salonai elgiasi skirtingai.

„Salonai elgiasi labai skirtingai. Yra dalis, kurie kelias kainas, bet lygiai taip pat yra salonų, kurie reguliuoja kainas, teikdami nuolaidas“, – kalbėjo M.Antanaitytė.