Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) per metus augo 3,7 proc. iki 33 mln. eurų, pranešė „Telia Lietuva“.

„Telia Lietuvos“ vadovo Dano Strombergo teigimu, koronavirusas pakeitė šviesolaidinio, mobiliojo ryšio naudojimą, jo reikėjo įmonėms tęsti veiklą internete, žmonėms dirbti ir bendrauti iš namų, šalies institucijoms ir švietimo sistemai veikti nuotoliniu būdu.

Tačiau tarp šalių įvesti keliavimo apribojimai turėjo įtakos tarptinklinio ryšio paslaugų sumažėjimui, iki šiol uždaryti dauguma „Telia“ salonų neigiamai veikia įrangos pardavimus, kyla vėluojančių atsiskaitymų tikimybė. Vis dėlto įmonės vadovas tikina, kad stebi situaciją ir stengiamasi sumažinti rizikas.

„Mūsų finansinė būklė yra stipri, generuojame didelius laisvus pinigų srautus ir turime pakankamas likvidumo atsargas bei pagrindinio akcininko „Telia Company“ palaikymą, kad galėtume sėkmingai tęsti veiklą ir užtikrinti nenutrūkstamą šalies telekomunikacijų infrastruktūros funkcionavimą bei vykdyti visus įsipareigojimus klientams, darbuotojams, tiekėjams ir partneriams“, – pranešime sakė D. Strombergas.

Didžiausias pardavimų šuolis pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti prieš metus, fiksuotas IT paslaugų srityje – 20,5 proc., TV paslaugų – 19,6 proc., o mažmeninės mobiliojo ryšio paslaugų – 3,4 procento.

Mobiliojo ryšio klientų skaičius per metus paaugo 5,6 proc. iki 1,35 mln. vartotojų, išmaniosios televizijos – 5,1 proc. iki 246 tūkst., šviesolaidinio interneto vartotojų skaičius kilo 3,2 proc. – iki 290 tūkstančių.

Nuo pirmosios karantino dienos kovo viduryje piko metu skambučių apimtys „Telia“ tinkle išaugo 70 proc., tarptautinio interneto srautas padidėjo per 40 proc., o mobiliųjų duomenų sunaudojimas – daugiau nei 15 procentų.