Uosto rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas sako, jog balandį koronaviruso poveikis gali pasireikšti. Pirmiausia – konteinerių ir „ro-ro“ keltų krovoje. Laikinasis uosto vadovas Vidmantas Paukštė priduria, jog poveikį pajus ir kruizinė laivyba.

Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Klasco“ vadovo Vytauto Štumbergo teigimu, bendrovė dirba įprastu ritmu ir kol kas neskaičiuoja jokios tiesioginės žalos, tačiau lemiamu mėnesiu taps balandis – jei pramonė Europoje neatsigaus ir pandemija tęsis, gali mažėti krovinių srautai keltų linijose. Pasak „Klaipėdos naftos“ vadovo Dariaus Šilenskio, šiemet terminalo veiklos efektyvumas ir toliau turėtų išlikti aukštas, tačiau koronaviruso poveikio jis kol kas neprognozuoja.

Klaipėdos konteinerių terminalo (KKT) vadovas Vaidotas Šileika teigia, jog po rekordinio pirmojo ketvirčio, balandį skaičiuojamas 35 proc. nuosmukis, ypač konteinerių krovoje. Krova, anot jo, mažėjo, dėl sumažėjusių krovinių Europos kryptimis, be to, įmonė dabar pajuto Kinijos karantino poveikį.