Bendrovės pasirašė ketinimų protokolą dėl bendros įmonės steigimo – derybas dėl jos numatoma baigti artimiausiu metu, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

„LG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas sako, jog intermodalinių krovinių pervežimų apimtys pastaraisiais metais auga, o verslo susidomėjimas jais ypač išaugo, kai daugeliui dėl koronaviruso sukeltos sumaišties sutriko logistikos grandinės.

„Turime ambicingų plėtros planų, tad lygiagrečiai su naujomis galimybėmis, kurias atvers vystomi europiniai geležinkelių projektai, ruošiamės ir mes. Tuo tikslu kartu su „PKP Cargo“ siekiame vystyti intermodalinius krovinių pervežimus tarp Lietuvos ir Lenkijos“, – sakė E. Lazauskas.

Jo teigimu, daugiausia numatoma pervežti puspriekabes ir konteinerius, o geležinkeliai sujungs Lietuvos, Lenkijos ir Vokietijos krovos terminalus.

Tarp Lietuvos ir Lenkijos kasmet pervežama apie 50 mln. tonų krovinių, iš jų – tik 1 proc. geležinkeliu, šalių sienas kasmet kerta apie 2,5 mln. vilkikų.

Tikimasi, kad krovinių pervežimą geležinkeliu tarp Lenkijos ir Lietuvos padidins naujas kelias „Rail Baltica“ ir modernizuojamas Kauno intermodalinis terminalas Šeštokuose, kuris iki 2020 metų pabaigos bus prijungtas prie Europos Sąjungos geležinkelio tinklo.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)