„Mobiliosios programėlės veikimo sutrikimai vakar užfiksuoti nuo 11.18 val. Paslaugos teikimas buvo iš dalies atkurtas netrukus, bet veikė ne visiškai stabiliai, – sako V. Kamarevcevas. – Veikimo trikdžius lėmė problema duomenų bazėje, dėl kurios kai kuriems vartotojams iškilo sunkumų naudotis „Smart-ID“. „SK ID Solutions“ komanda nustatė problemą ir dirbo visą laiką, kad būtų užtikrintas maksimalus aptarnaujamų užklausų skaičius net ir žemo našumo sąlygomis.

Vakar 22.07 val. mūsų specialistai pašalino techninio sutrikimo priežastis, ir „Smart-ID“ naudojimas buvo atkurtas visuose interneto bankuose bei kitose e. paslaugose, nors kai kurie klientai dar galėjo susidurti su trikdžiais. Šią naktį paslauga veikė stabiliai, ir mes tikime, kad ji veiks taip pat, kai rytą gausės jos naudojimas.“

Tapatybės patvirtinimo e. erdvėje paslauga „Smart-ID“ buvo sutrikusi trečiadienį nuo 11.18 iki 23.00 val.

Dėl šio sutrikimo „Smart-ID“ programėlės naudotojams kilo nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų e. paslaugų, taip pat pasirašant dokumentus e. parašu.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)