Bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas išplatintame pranešime teigia, kad nuo 11:18 val. sutriko tapatybės patvirtinimo el. erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimas.

„Mobiliosios programėlės veikimo sutrikimai šiandien užfiksuoti nuo 11.18 val. Paslaugos teikimas yra atkurtas, tačiau kol kas ji veikia ne visiškai stabiliai, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas. – Mūsų specialistai stengiasi kuo greičiau pašalinti techninio sutrikimo priežastis. Informuosime, kai jos veikimą pavyks visiškai atstatyti ir stabilizuoti.“

Dėl šio sutrikimo daliai „Smart-ID“ programėlės naudotojų gali kilti nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų el. paslaugų, o taip pat pasirašant dokumentus el. parašu.

Kaip praneša BNS, techninis sutrikimas yra visose Baltijos šalyse.

„Smart-ID“ Lietuvoje naudojasi bankai „Luminor“, SEB, „Swedbank“, Šiaulių bankas ir kitokių paslaugų teikėjai.

Sutriko „Smart-ID“ veikla