Iždas dėl paramos sutarė su 10 oro linijų, tarp jų keturios didžiausios – „Delta Air Lines“, „American Airlines“, „United Airlines“ ir „Southwest Airlines“.

Kai kurios oro linijos iš pradžių vengė priimti valstybės paramą, nerimaudamos dėl nacionalizacijos, nepaisant koronaviruso padarytos žalos.

„Norime užbaigti reikalingus susitarimus ir išdalinti lėšas kuo greičiau“, – Iždo departamento pranešime teigė S. Mnuchinas.

Praėjusį mėnesį Kongresas patvirtino 2,2 trln. dolerių ekonomikos gelbėjimo planą, kuriame numatyti 25 mlrd. dolerių oro linijų darbuotojų atlyginimams ir išmokoms subsidijuoti iki rugsėjo 30 d.

Nors JAV vyriausybės ir oro linijų susitarimo detalės neatskleidžiamos, žiniasklaidos šaltiniai tvirtina, kad Vyriausybė taps viena iš oro linijų akcininkų.

S. Mnuchino teigimu, susitarimas „padės amerikiečių darbuotojams ir išsaugos strateginę oro linijų sektoriaus svarbą, tuo pačiu kompensuojant mokesčių mokėtojų nuostolius“.

Pasak šaltinių, penktadienį vykusiose derybose Iždo departamentas informavo oro linijas, kad šios turės grąžinti 30 proc. suteiktų lėšų.
Federalinė vyriausybė mainais už paramą taip pat pareikalavo garantijų – finansinių instrumentų, kurie gali būti paversti į akcijas.

Šaltinių teigimu, Vašingtonas reikalauja garantijų, lygių 10 proc. įmonės gautos paramos. Oro linijos taip pat pretenduoja gauti dar 25 mlrd. dolerių, kurie leistų joms atnaujinti veiklą po koronaviruso pandemijos, dėl kurios vežėjai buvo priversti atšaukti tūkstančius skrydžių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)