Bendrovės teigimu, pajamų augimą iš dalies lėmė 2018 metais balandį Lenkijoje įsigytas mažmeninės prekybos tinklas „Stokrotka“. Įvertinus „Stokrotka“ visų 2018 metų pajamas, „Maxima Grupės“ konsoliduotosios pajamos augo 7 proc.

Didžiausias pajamų augimas užfiksuotas Lenkijoje (+15,2 proc.) ir Bulgarijoje (+12,6 proc.), o iš Baltijos šalių – Latvijoje (+7,7 proc.). Lietuvoje ir Estijoje pajamų augimas buvo nuosaikesnis, atitinkamai 4,4 proc. ir 0,9 proc.

Elektroninės prekybos pardavimai išaugo 32,3 proc. ir sudarė 1,7 proc. visų Baltijos šalių pardavimų.

„Didelį dėmesį skyrėme naujų parduotuvių atidarymui, savitarnos kasų skaičiaus didinimui“, – pranešime cituojama „Maxima Grupės“ generalinė direktorė Jurgita Šlekytė.

„Maxima Grupės“ praėjusių metų EBITDA siekė 234,5 mln. eurų ir padidėjo 4,9 proc., palyginti su 2018 metais. Šiam augimui daugiausia įtakos turėjo pagerėję „Stokrotka“ rezultatai, o bendra Baltijos šalių bei Bulgarijos EBITDA sumažėjo.

Vienintelis „Maxima Grupės“ akcininkas „Vilniaus prekyba“ patvirtino 2019 metų bendrovės ir konsoliduotąsias finansines ataskaitas bei pelno paskirstymo projektą, pagal kurį, atsižvelgiant į galiojančią dividendų mokėjimo politiką, dividendams išmokėti skirta 86,6 mln. eurų.

Nors galutinis COVID-19 poveikis Grupės verslui vis dar nežinomas, bendrovė skelbia, kad „Maxima Grupės“ likvidumas yra pakankamas.

„Maxima Grupė“ stebi situaciją ir imasi prevencinių priemonių, palaiko saugią aplinką savo darbuotojams ir klientams. Taip pat, nepaisant sulėtėjimo tiekimo grandinėje, „Maxima Grupės“ įmonės siekia užtikrinti pakankamą prekių kiekį lentynose bei, atsižvelgdamos į besikeičiančią situaciją, plečia elektroninės prekybos paslaugas“, – teigia bendrovė.