„Maxima“: pirkėjų trečdaliu mažiau nei pernai

Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė pažymi, kad viso karantino metu klientų srautai prekybos tinklo parduotuvėse yra sumažėję, tačiau prekių krepšeliai – išaugę. Vadinasi, žmonės planuoja savo apsipirkimus, ir Velykinė savaitė esą nėra išimtis.

„Palyginti su savaite iki Velykų pernai, pirkėjų srautas yra sumažėjęs apie 36 proc., tačiau palyginti su kitomis karantino savaitėmis, šią savaitę pirkėjų sulaukiame 20 proc. daugiau“, – komentuoja E. Dapkienė.

Ji pripažįsta, kad prieš kelias savaites priėmus sprendimą reguliuoti klientų srautus, kartais iš tiesų susidaro eilės prie „Maximos“ parduotuvių. Tačiau patikino, kad tikrai negalima sakyti, jog klientų eilės prie parduotuvių būna visą dieną net ir šią priešvelykinę savaitę.

Kaip pastebi „Maximos“ atstovė, daugiau pirkėjų yra linkę apsipirkti tam tikru metu, pavyzdžiui, ryte nuo 9 iki 11 val. ar darbo dienomis vakare. Didesnius srautus prekybos tinklas pradėjo stebėti nuo antradienio, balandžio 7 dienos.

„Kiek vienu metu parduotuvėje gali būti žmonių, apskaičiuojame parduotuvių plotą dalindami iš 20. Pavyzdžiui, jei parduotuvės prekybinis plotas 1000 kv. m, parduotuvėje vienu metu gali būti 50 žmonių. Klientų srautus reguliuoja mūsų apsaugos darbuotojai, kurie nuo balandžio 10 dienos atsakingi ir už tai, kad, laikantis Vyriausybės nurodymų, į parduotuvę klientai įeitų tik prisidengę veidus“, – sako E. Dapkienė.

„Iki“: kai kada pirkėjai įleidžiami po kelis

Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė taip pat komentuoja, kad pirkėjai rengiasi šventėms ir jų pastarosiomis dienomis parduotuvėse yra daugiau nei įprasta šiuo karantininiu laikotarpiu.

„Mes vadovaujamės valstybės institucijų nurodymais ir kolegos riboja srautą, kai kyla toks poreikis. Esame numatę, kad vienam pirkėjui parduotuvėje turi būti skirta 20 kv. m ploto.

Pagal parduotuvės plotą kolegos seka, kiek ateina pirkėjų ir ar jau reikia riboti jų patekimą į vidų. Kilus poreikiui, pirkėjai įleidžiami po kelis, kai tiek pat jų išeina iš parduotuvės. Taip pat turime ant durų kabančius apie tai informuojančius plakatus“, – reguliavimo priemones vardija pašnekovė.

„Rimi“: prekes krauna ir lentynose išdėsto naktį

Žymiai išaugusius pirkėjų srautus nuo trečiadienio vakaro ir ketvirtadienio stebi ir „Rimi Lietuva“. Prekybos tinklo viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė tikino, kad dalyje „Rimi“ prekybos centrų laikinai reguliuojami pirkėjų srautai pagal iš anksto numatytą planą.

„Buvo ribojamas pirkėjų patekimas į prekybos salę, taip užtikrinant, kad apsiperkantys galėtų išlaikyti saugius atstumus tiek tarp vienas kito, tiek tarp personalo“, – sako ji.

Taip pat prekybos centruose buvo atidarytos papildomos kasos, kuriose kasininkės dirbo su apsauginiais veido skydeliais ir kaukėmis. Visą karantino laikotarpį veikiančiose kasose „Rimi“ prekybos centruose įrengtos apsauginės, pirkėjus ir kasos darbuotojus, skiriančios organinio stiklo sienelės.

„Didžiuosiuose centruose taip pat esame pasiruošę, jei tik reikės, atidaryti kiekvieną kasą, užtikrinant joje dirbančiųjų ir pirkėjų saugumą. Visuose hyper formato „Rimi“ prekybos centruose dirba papildomų žmonių, kurie, prireikus, reguliuos pirkėjų srautus prie kasų – paskirstys bei ragins pirkėjus laikytis saugaus atstumo. Jo laikytis prie kasų visose parduotuvėse padeda ant grindų sužymėtos saugų – 1 m – atstumą žyminčios juostos“, – komentuoja R. Keršienė.

„Kad nesusidarytų grūstys sveriamos produkcijos skyriuose, juose nuo vitrinų, kiek tik leido galimybės, atitraukėme papildomus prekių išstatymus, taip suteikiant daugiau erdvės pirkėjams. Taip pat šiuose skyriuose, matant susidarant eiles, jų priežiūrai yra paskirtas parduotuvės darbuotojas“, – pažymi „Rimi“ atstovė.

Anot jos, dalyje prekybos centrų prekių krovimą ir jų išdėstymą lentynose „Rimi“ perkėlė į naktį, kad būtini darbai netrukdytų pirkėjams ir neskatintų grūsčių susidarymo.

„Taip pat dar dažniau nei iki šiol per parduotuvių radiją informuojame ir primename pirkėjams apie saugaus apsipirkimo rekomendacijas – raginame laikytis saugaus atstumo, atsiskaityti banko kortele“, – priduria ji.

„Norfa“: prekių nepritrūks

Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis „Delfi“ teigia, kad pirkėjų srautai, kaip ir visose kitose parduotuvėse, pirkėjų srautai yra gerokai išaugę, kai kur susidaro ir eilių. Anot jo, didžiuosiuose „Norfos“ centruose nuo pat ryto stebimi dideli žmonių srautai.

„Kur reikia, ten ir reguliuojami srautai. Jeigu mato, kad parduotuvėse susitelkia labai daug žmonių, tada pradeda reguliuoti ir ne visus įleidžia į parduotuves. Kiekvienas parduotuvės vadovas vertina kiekvieną situaciją“, – tikina D. Ryliškis.

„Ne pirmos Velykos mūsų istorijoje, todėl stengiamės apsirūpinti prekėmis iš anksto. Manau, kad nepritrūks prekių. Galų gale, kasdien atnaujinamos ir iš naujo pakraunamos lentynos. Jeigu netyčia kažkurios rūšies produkto pritrūktų, galima pakeisti kitu tos rūšies produktu arba kitą dieną galima nusipirkti“, – ar Velykiniu laikotarpiu pirkėjai nepritrūks prekių, komentuoja „Norfa“ atstovas.

„Lidl“: vienu metu parduotuvėje gali būti iki 100 žmonių

Lidl“ komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta pažymi, kad pirkėjų srautas pastarosiomis savaitėmis apskritai yra pakitęs – lankomasi rečiau, bet perkama daugiau.

„Galima sakyti, kad Velykinis pirkinių krepšelis tapo Velykinių pirkinių vežimėliu, kurio turinio užteks ne tik šventėms, bet ir ilgesniam laikui“, – sako jis.

Šiomis dienomis, tiek ketvirtadienį, tiek penktadienį, anot jo, pirkėjų srautas yra padidėjęs, todėl skiriama daugiau dėmesio jo reguliavimui.

„Be to, nuo vakar prailginome parduotuvių darbo laiką ir dabar dirbame nuo 8 iki 22 valandos, kad apsipirkimą planuojantys žmonės turėtų dar daugiau laisvės pasirinkti tinkamiausią laiką.

Pirmas prioritetas yra eilės prie kasų, todėl stengiamės jų atidaryti kuo daugiau ir siekiame, kad pirkėjai turėtų galimybę kuo greičiau apsipirkti ir išeiti iš parduotuvės“, – akcentuoja V. Lopeta.

Reguliuojant pirkėjų srautą „Lidl“ parduotuvėse, siekiama, kad vienu metu parduotuvėje būtų ne daugiau kaip 70–100 žmonių.

Keičiasi parduotuvių darbo laikas

„Delfi“ primena, kad Velykiniu laikotarpiu keičiasi visų prekybos tinklų parduotuvių darbo laikas. Visi didieji Lietuvos prekybos tinklai skelbia, kad Velykų sekmadienį, balandžio 12 d., nedirbs. Keli tinklai – „Iki“, „Lidl“ ir „Maxima“ – pranešė nuo ketvirtadienio ilginantys kai kurių parduotuvių darbo laiką, kuris yra laikinai sutrumpintas šalyje įvedus karantiną.

Tuo metu kiti du prekybos tinklai „Rimi Lietuva“ ir „Norfa“ darbo laiko neilgina, dirbs kaip ir įprastai karantino metu. Tiesa, „Norfa“ šeštadienį, priešingai, viena valanda trumpina darbo laiką.

„Norfos“ tinklui priklausančios parduotuvės prieš Velykas šeštadienį, balandžio 10 d., dirbs viena valanda trumpiau – iki 20 val.

„Rimi Lietuva“ atstovė „Delfi“ patvirtino, kad prieš Velykas prekybos centrų darbo laikas nesikeičia, dirbs 9–20 val. grafiku.

Daugiau apie tai skaitykite čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)