Laukia jau kuris laikas

Su redakcija susisiekusi vilnietė Romena teigė savo siuntinių laukianti jau ilgiau nei savaitę.

„Viena siunta – medicininės kaukės, kitos – rūbai, bet turbūt jau tuoj atšils, kad jų nebereikės“, – pyko ji ir pridūrė, kad jeigu įmonė šiandien nespėja aptarnauti klientų, galbūt nederėtų jų tiek ir prisiimti.

Moteris užsiminė socialiniame tinkle mačiusi, kad šios įmonės vėluojančiomis siuntomis besiskundžianti ne ji viena.

„Buvo rašoma, kad siuntos kai kuriems vėluoja ir tris savaites, o dar kiti jas gauna jau suplyšusiomis pakuotėmis“, – sakė ji.

Ir išties, įmonės soc. tinklo paskyroje – nemažai pasisakiusių dėl siuntų vėlavimo. Kai kurie gyventojai teigia, kad pristatymo jau lauka ir 11 dienų.

„Jau nebejuokinga darosi. Siuntos vėluoja, skambučius atmetinėja, neatrašo... Toks jausmas, kad ten ir dirba tik vieni kurjeriai. Tik įdomu pasidarė, kodėl kitos siuntų tarnybos kažkaip susitvarko su padidėjusiais srautais?“, – rašė viena moteris.

Kita į „Delfi“ besikreipusi skaitytoja taip pat teigė, kad siuntą kitam asmeniui tame pačiame mieste per „Omniva LT“ išsiuntė dar kovo 26 dieną, tačiau ji dar negauta iki šiol.

„Mačiau, kad šimtai žmonių klausia, kas vyksta, bet pati įmonė visus telefonus yra išjungusi“, – sakė ji.

Gali vėluoti 1-5 dienas ir daugiau

„Delfi“ susisiekė su „Omniva LT“. Įmonės vadovas Simonas Bielskis pripažino, kad karantino laikotarpis apsipirkimą internetu ir siuntų skaičių augino tokiu tempu, kokio rinka, tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje, dar nebuvo mačiusi.

„Omniva LT“ siuntų skaičius lyginant vasario mėnesį su kovu išaugo 2,5 karto, o balandį skaičiuojamos ir tolesnės rekordinės savaitės.

Pavyzdžiui, balandžio 1–7 d. vien Vilniuje į paštomatus buvo pristatyta du kartus daugiau siuntų, lyginant su panašiu laikotarpiu prieš karantiną – kovo 11–17 d.“, – komentavo jis ir pridūrė, kad nors įmonė visoje Lietuvoje turi 300 paštomatų ir 34 tūkst. skyrelių, į kuriuos dedamos siuntos, šiuo metu paštomatai yra perpildyti.

„Piliečiai būtinas siuntas bei prekes nori gauti be tiesioginio kontakto, paštomatai vis dažniau tampa visiškai užimti ir siuntos „stoja“ į eilę. Šiuo metu gavėjas siuntą iš paštomato atsiima vidutiniškai per vieną dieną – vadinasi, paštomato skyrelis būna užimtas vieną dieną ir kita siunta į jį negali būti įdėta“, – aiškino vadovas.

Pasak jo, įmonė per trumpą laiką jau įdarbino per 100 naujų darbuotojų ir jų vis dar ieško toliau.

„Šią savaitę papildomai prie pajėgų prisijungia ir išorinio partnerio klientų aptarnavimo specialistai, taip linijų pralaidumą padidinant 3 kartus, tad bus atverta daugiau telefono linijų bei el. paštu vykstančių konsultacijų.

Omniva paštomatas

Išplėtėme sandėlių plotą Klaipėdoje, Šiauliuose ir Vilniuje, vykdome paieškas Kaune. Laikydamiesi visų saugumo reikalavimų pradėjome budėjimus prie paštomatų didžiuosiuose miestuose, vakarais siekiant kuo greičiau atiduoti visas siuntas“, – vardijo vadovas.

Paklaustas, ko šiuo metu tikėtis klientams, kurie laukia siuntinių, jis teigė, kad jos dėl neeilinių rinkos sąlygų gali vėluoti nuo 1 iki 5 dienų ar daugiau.

„Arba siunta automatiškai peradresuojama į kitą artimiausią laisvą „Omniva“ paštomatą. Siuntų gavėjai yra apie tai informuojami ir labai prašomi, gavus SMS žinutę dėl siuntos atsiėmimo, ją atsiimti kaip įmanoma skubiau, kad būtų galimybė kuo greičiau į laisvą skyrelį įdėti eilėje stovinčią siuntą.

Stengiamės daryti viską, ką galime, siekiant kaip įmanoma greičiau pristatyti siuntas. Šiuo metu didmiesčių paštomatai aptarnaujami kas valandą, o ne dukart per dieną kaip anksčiau, siekiant nuolat pripildyti atsilaisvinusius skyrelius. Tai padeda sumažinti vėlavimų kiekį, jeigu skyreliai yra atlaisvinami itin greitai“, – sakė S. Bielskis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (337)