Kaip rašoma pranešime spaudai, nuo šiandien pirkėjai gali užsisakyti būtiniausių maisto produktų, kuriuos „Pigu.lt“ pristatys visoje Lietuvoje. Užsakymų pristatymui įprastai klientai gali rinktis nemokamą atsiėmimą užsakymų atsiėmimo punktuose didžiuosiuose miestuose, jau keletą savaičių veikia ir mobilieji punktai Alytuje, Marijampolėje ir Mažeikiuose. Taip pat klientai gali rinktis savitarnos terminalus ar pristatymą per kurjerį, taip yra aptarnaujamos tos šalies vietovės, į kurias kiti maisto prekių tiekėjai įprastai nevažiuoja.

„Šiuo sudėtingu laikotarpiu maisto produktai yra labai svarbi pirkinių krepšelio dalis, todėl paskelbę, jog tampame prekybos centru internete, įtraukėme ir juos. Iki šiol prekiavę kava ir arbata, dabar asortimentą praplėtėme kitomis kasdienėmis ilgesnio galiojimo prekėmis. Svarbu ir tai, kad prekes galime pristatyti visoje Lietuvoje, net tose vietovėse, kur nebuvo įprasta į namus gauti internetu užsakytų maisto produktų“, – sako Dainius Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius.

„Pigu.lt“ asortimente nuo šiandien atsirado kruopos, makaronai, dribsniai, košės, konservuoti produktai, aliejus, kakava, saldumynai, padažai, prieskoniai, riešutai, džiovinti vaisiai, sausi pusryčiai, sriubos, sultiniai, vytinti mėsos gaminiai, UAT pienas, kūdikių maistas ir kitos prekės. Tarp pirkėjams siūlomų prekių ženklų – žinomi ir pamėgti pavadinimai, tokie kaip „Bonduelle“, „Kellog‘s“, „Santa Maria“, „Jacobs“, „Estrella“, „Milka“, „Galinta“.

Prekyba maistu nuo ketvirtadienio vykdoma visose trijose Baltijos šalyse per „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“. Maisto produktus pirkėjams siūlo tiek „Pigu.lt“, tiek prekybos centre prekiaujantys vietos verslai, tokie kaip „Vero Coffee House“, „Coffee Address“, „Punuts production“, „Dorena“, „Seranas“, „Kavos pupelė“. Pasak D. Liulio, netrukus planuojama didinti partnerių skaičių ir jų tiekiamo maisto produktų asortimentą.

„Pradedame su asortimentu, kokį galima rasti nedidelėje maisto prekių parduotuvėje. Tikimės, kad jau dabar tai padės mūsų pirkėjams daugiau įsigyti vienu kartu ir rečiau eiti iš namų. Tuo pačiu jau dabar dedame pagrindus plėtrai – kalbamės su savo partneriais ir kviečiame visus Baltijos šalyse veikiančius maisto tiekėjus, pardavėjus prisijungti ir prekiauti mūsų prekybos centre internete“, – sako „Pigu“ generalinis direktorius.

Kainų lygį bando palaikyti kaip prekybos tinkluose

Kaip „Delfi“ komentavo „Pigu“ komunikacijos vadovė Raimonda Strazdauskaitė, pagrindinis maisto prekių tiekėjas yra „Sanitex“.

„Labai tikimės, kad netrukus prisijungs ir daugiau prekinių ženklų ir vietos gamintojų“, – sako ji.

Kalbėdama apie produktų kainas R. Strazdauskaitė pažymi, kad kainų lygis panašus kaip ir didžiuosiuose prekybos tinkluose.

„Kainų lygis visur panašus, turime ir kokybiškos nebrangios produkcijos, ir kiek aukštesnio kainų lygio prekių, pavyzdžiui, aliejaus“, – komentuoja „Pigu“ atstovė.

Pristatymo terminai kiekvienam pirkėjui yra pateikiami darant užsakymą.

Plėsdama veiklos kryptis, į bendrovę priimtos dešimtys naujų darbuotojų sandėlyje, jame darbas organizuojamas trimis kontakto neturinčiomis pamainomis, laikomasi visų sveikatos apsaugos rekomendacijų. Tiekimo grandinei sustiprinti ir greitesniam pristatymui organizuoti veiklą pradėjo trys mobilūs užsakymų atsiėmimo punktai, planuojama savitarnos terminalų plėtra.

„Pigu“ grupė, kuriai priklauso prekybos centrai internete „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, yra didžiausia e. prekybos rinkos dalyvė Baltijos šalyse.

Per 2018 finansinius metus „Pigu“ fiksavo didesnę nei 100 mln. eurų apyvartą, suruošė klientams apie 2 mln. užsakymų. Įmonėje dirba daugiau nei 350 darbuotojų. 2019 m. rugsėjį „Pigu“ paskelbė apie galimybę kitoms bendrovėms prekiauti per „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“.

Nuo 2015 m. „Pigu“ grupę valdo viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovė MCI. 2018 metų pabaigoje „Pigu“ paskelbė apie susijungimą su viena Lenkijos e. prekybos lyderių „Morele“.