Kaip nurodo pricer.lt, pigiausius rudus M kategorijos kiaušinius jau antrus metus iš eilės parduoda „Norfa“, bet +12 centų brangiau, negu praeitais metais.

Pricer kiaušinių kainų tyrimas

Pigiausius rudus L kategorijos kiaušinius parduoda vėlgi „Norfa“, -3 centais pigiau, negu praeitais metais.

Pricer kiaušinių kainų tyrimas

Pigiausius baltus M kategorijos kiaušinius parduoda „Norfa“ ir „Lidl“. Tai yra tokia pati kaina kaip praeitais metais.

Pricer kiaušinių kainų tyrimas

„Iš esmės galima pasakyti, kad kiaušinių kaina stipriai nepasikeitė, bet matosi, kad „Maxima“, „Iki“, „Rimi“ nusprendė nesiūlyti savo pirkėjams geresnių kainų. Kokia to priežastis – neaišku. Gal nusprendė, kad pirkėjai ir taip pas juos eis, gal trūksta pelno – kas žino. Bet kokiu atveju kiaušinių kainų lyderiai – „Norfa“ ir „Lidl“ – tinklai“, – „Pricer.lt“ bendraturtis Petras Čepkauskas.

Portalas „Pricer.lt“ kainas užfiksavo 2020 metų balandžio 7 dieną Lietuvos prekybos centruose „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“, „Lidl“ bei "Barbora" ir "Rimi" el. parduotuvėse .

Palygino, kaip keitėsi akcijų pasiūlymai

„Pricer.lt“ taip pat palygino pagrindinius leidinius, išleistus prieš Velykas dabar ir 2019 metais (2019 metais Velykos buvo balandžio 21-22 d.).

„Palyginome, kiek leidiniuose buvo puslapių ir kaininių pasiūlymų (ne prekių, o kainų ar nuolaidų – po kaina ar nuolaida gali būti keletas prekių).

Pradėsime nuo „Maxima“. Tinklo prieššventinis leidinys susitraukė nuo 20 iki 8 puslapių - daugiau nei dvigubai. Kaininių pasiūlymų sumažėjo nuo 210 iki 105 – 50 procentų.

„Iki“ prekybos tinklo puslapių kiekis sumažėjo nuo 24 iki 20, kaininių pasiūlymų nuo 236 iki 136 – 42 procentais.

Prekybos tinklo „Rimi“ leidinys sumažėjo nuo 24 iki 16 puslapių, kaininių pasiūlymų nuo 252 iki 194 – 23 procentais.

Prekybos tinklas „Norfa“ išlaikė tokios pačios apimties leidinį – 40 puslapių, o kaininių pasiūlymų kiekis mažėjo nežymiai – nuo 168 iki 150 – 10 procentų.

Prekybos tinklas „Lidl“ didino leidinio apimtį nuo 48 iki 56 puslapių. Kainų pasiūlymų kiekis padidėjo nuo 227 iki 236 – 4 procentais.

Kokias galime daryti išvadas? Žinant Lietuvos pirkėjų poreikį rinktis akcijines prekes (virš 40 procentų nuperkamų prekių yra akcijinės), kai kurių tinklų noras sumažinti akcijų kiekius ir uždirbti daugiau, atsilieps pirkėjų netekimu. O turint galvoje, kad pirkėjai mažina lankomų parduotuvių skaičių, galimi ir lojalumo pokyčiai – kai pagrindinio apsipirkimo vieta bus pasirinktas kitas tinklas“, – rašoma pranešime.

Delfi primena, kad prekybos tinklai buvo informavę, jog mažins akcijų reklamas, kad klientai nebūtų skatinami lankytis parduotuvėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)