Trečiadienį agentūros vadovė pristatė pagalbos verslui iniciatyvą „Internete karantino nėra“. Tai – savarankiška platforma, kurioje susitelkia apie 80 elektroninio verslo konsultantų ir elektroninės prekybos entuziastų tam, kad padėtų verslui adaptuotis prie elektroninės prekybos.

„Mes užregistravome jau 830 parduotuvių mūsų platformoje, yra apie 15 prekių kategorijų, daugiausia parduotuvių – apie 20 proc. – yra aprangos, dizaino, aksesuarų srityje, antra pagal dydį – maisto produktai, toliau baldai, visos kitos prekės“, – nuotolinėje spaudos konferencijoje sakė ji.

Tuo metu regionuose, anot jos, struktūra lieka panaši – daugiausia susikuria maisto parduotuvės, taip pat kuriasi naujos paslaugos, pavyzdžiui, maisto pristatymo.

Pasak D. Kleponės, sulaukiama nemažai verslo užklausų dėl naujų elektroninių parduotuvių steigimo.

„Taip pat sulaukiame labai nemažai verslo užklausų, norinčių steigti naujas elektronines parduotuves. Dabar turime apie 50 įvykusių konsultacijų ir apie 80 naujų elektroninių parduotuvių įsisteigė būtent karantino metu“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)