Kaip rašoma pranešime, įmonė Lietuvoje valdo 31 degalinę, kurių didžioji dalis išsidėsčiusi mažesniuose Lietuvos miestuose.

„Kaip žinia, daugelis prekybos tinklų vartotojams suteikia galimybę maistą atsiimti tik didžiuosiuose miestuose įrengtuose pirkinių krepšelio atsiėmimo punktuose. Tuo atveju mažesnių miestų gyventojai įvardintos galimybės neturi ir negali užsisakyti reikalingiausių produktų internetu. Pastebėję šią spragą ir įvertinę šiandieninę situaciją nusprendėme savo klientams suteikti galimybę apsipirkti neišeinant iš namų ir būtiniausių produktų krepšelį atsiimti pasirinktu laiku klientui artimiausioje „SAURIDA“ tinklo degalinėje“, – rašoma pranešime.

Kaip informuojama, klientui internetu pateikus užsakymą, saugiai supakuotas pirkinių krepšelis bus pristatytas į pasirinktą šio tinklo degalinę, specialiai tam įrengtame atsiėmimo punkte. Kaip tik šiuo metu degalinėse vyksta atsiėmimo punktų įrengimo darbai.

Siekiant kuo greičiau vartotojams suteikti galimybę naudotis produktų užsakymo paslauga internetu, kol kas bus siūlomas prekių atsiėmimas tik degalinėse, tačiau tikimasi, jog artimiausiu metu užsakytas prekes galėsime klientams pristatyti ir į namus. Kokiu atstumu nuo degalinių bus vykdomi pristatymai į namus – kol kas sprendžiama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)