„Yra pasikeitę klientų įpročiai. (...) Kas buvo aktualu prieš savaitę, dabar kitaip atrodo. Ką pirmiausia stebime, kad pasikeitę dalykai, kuriuos žmonės perka. Dabar viskas aktualu, kas žmonėms yra svarbu būnant namuose. Tai yra įvairios higienos prekės, (...) antras dalykas yra vaikai. Kaip bebūtų keista, žmonėms pirmiausia (...) aktualu prekės vaikams, stalo žaidimai yra viena iš karščiausių temų“, – ketvirtadienį „Žinių radijui“ sakė jis.

Jo teigimu, žymus pardavimų augimas pastebimas ir žaislų kategorijoje.

„Turbūt trečias dalykas (...) – didelė dalis tėvų dirba namuose. (...) Norima įsirengti kaip biurą namuose – reikia biuro kėdės, stalo, kompiuterio, kolonėlės, ausinių. Apie šiuos dalykus labai sukasi pirkimo įpročiai“, – sakė E. Kačerauskas.

Taip pat, pasak „Pigu“ rinkodaros direktoriaus, reikšmingai išaugo paštomatų naudojimas.

„Be abejonės, (...) pasikeitė pristatymo, atsiskaitymo būdai. (...) Paštomatų naudojimas reikšmingai išaugo – tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje, tiek Estijoje. Kurjeriai taip pat aktyviai naudojami, bet paštomatai turbūt yra viena saugiausių priemonių“, – teigė jis.

Siekiant sustabdyti koronaviruso plitimą, Lietuvoje nuo kovo 16 įvestas karantinas. Vyriausybė trečiadienį nutarė jį pratęsti iki balandžio 13 d., t. y. Velykų antrosios dienos. Šalies piliečiams draudžiama išvykti, uždarytos parduotuvės (išskyrus maisto ir vaistines) bei kavinės.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)