„Mūsų prekių atsargos ir skola tiekėjams už jas yra tokio lygio, lyg prekyba vyktų įprastu tempu, įprastomis sąlygomis. Tačiau nuo normalaus pardavimų tempo esame labai toli. Taigi susiduriame su iššūkiu, su kuriuo susiduria kone visi ne maisto prekių mažmeninės prekybos tinklai – kaip su tiekėjais atsiskaityti už jau nupirktas, bet dar neparduotas prekes“, – pranešime teigia „Ermitažo“ generalinis direktorius Povilas Šulys.

Pasak jo, tiekėjų prašoma galimybės laikinai sustabdyti mokėjimus.

P. Šulys taip pat akcentuoja, kad bandoma per elektroninę prekybą didinti pajamas, kartu didinant savo finansinį stabilumą ir įsipareigojimų vykdymą.

„Šiuo metu elektroninė prekyba yra pagrindinis ir vienintelis įmonės mažmeninės prekybos būdas. (...) Tai leistų išlaikyti didesnę darbuotojų dalį darbe ir neužkrauti valstybei finansinės naštos už prastovas. Lygiagrečiai tai galimybė vykdyti įsipareigojimus savo tiekėjams. Efektyviam elektroninės prekybos augimui svarbu užtikrinti paklausiausių prekių tiekimą“, – sako P. Šulys.

Siekiant sustabdyti koronaviruso plitimą, Lietuvoje nuo praėjusio pirmadienio vidurnakčio įvestas karantinas. Šalies piliečiams draudžiama išvykti, uždarytos parduotuvės (išskyrus, maisto ir vaistines) bei kavinės.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)