„Pakeitimus atliekame tiesiog gavę kliento prašymą, apskritai į kiekvieną atvejį žiūrime individualiai. Jeigu kliento pajamos sumažėjo, gali sumažėti ar gali atsirasti kitų trukdžių grąžinant paskolą, rekomenduojame kuo greičiau susiekti su banku. Kuo anksčiau klientas pasitars su banku, tuo daugiau galimybių surasti abiem pusėms priimtiną sprendimą“, – komentare žiniasklaidai teigia „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.

Kreiptis į banką rekomenduojama tik nuotoliniu būdu – telefonu, interneto banke ar elektroniniu paštu.

Jo teigimu, privatūs lizingo klientai turi galimybę atidėti savo lizingo įmokas už automobilį 3 mėnesių laikotarpiui.

Pasak A. Načajaus, kai su likvidumo problemomis susiduria verslo klientai, paskolos mokėjimo atidėjimas yra standartinis sprendimas.

„Priklausomai nuo kliento situacijos, galime taikyti keletą scenarijų paskolai restruktūrizuoti su 3–6 mėnesių paskolos grąžinimo atidėjimo laikotarpiu, jeigu klientas atitinka nustatytus rizikos kriterijus“, – sako jis.

Bankas nurodo, kad, jeigu koronaviruso ekonominis poveikis gilės, bus svarstomi ir kiti galimi variantai šiai įtakai amortizuoti.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)