„Mūsų keleivių, darbuotojų ir visuomenės saugumas bei sveikata yra svarbiausias mūsų prioritetas. Todėl intensyviai dirbame, siekdami padėti pokyčių paveiktiems keleiviams. Susiduriame su dideliu skrydžių bilietų perrašymo kiekiu, tačiau savo klientus patikiname, kad mes padarysime viską, kad išspręstume šią nepaprastą situaciją“, – sako Martinas Gaussas, „airBaltic“ generalinis direktorius.

Su visais nukentėjusiais keleiviais bus susisiekta el. paštu. „airBaltic“ klientų aptarnavimo tarnyba ir toliau gauna padidėjusį skambučių ir pranešimų kiekį, todėl maloniai patariame skambinti tik tuo atveju, jei jūsų skrydis yra suplanuotas artimiausiomis dienomis. Tai leis įmonę pasiekti pirmiausia tiems keleiviams, kurių skrydis artėja ir kuriems labiausiai reikia kompanijos dėmesio. Naujausią informaciją apie „airBaltic“ keliones galima rasti bendrovės tinklalapyje www.airbaltic.com

Šiuo metu „airBaltic“ dirba komercinės krizės sąlygomis. Nuo vasario 28 dienos įmonėje buvo įsteigta veiklos grupė „C19AG“, kuri reguliariai vertina naujausią situaciją ir imasi būtinų priemonių šios nepaprastos krizės metu.

Po jau paskelbto darbuotojų skaičiaus mažinimo „airBaltic“ artimiausiomis dienomis tęs nuolatines diskusijas su mūsų darbuotojais ir profesinėmis sąjungomis dėl to, kaip nauja situacija paveiks mūsų darbuotojų užimtumą ir ateitį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)