7 kartus išaugę užsakymai

Kaip pastebi „LastMile“ platformą sukūrusios įmonės „Greituolis“ vadovas Tadas Norušaitis, dėl Vyriausybės rekomendacijų ir nutarimų bendram gyvenimo tempui sulėtėjus, maisto prekių pristatymo paslauga, atvirkščiai, įgauna pagreitį.

„Nuo pat pirmųjų žinių apie kylančias virusų grėsmes stebime užsakymų augimo šuolį ir šiuo metu skaičiuojame gaunantys apie septynis kartus daugiau užsakymų nei standartinę dieną“, – sako T. Norušaitis.

Pašnekovas pažymi, jog natūralu, gaunat septynis kartus didesnį srautą, programėlėje ne visuomet galima pasiūlyti pasirinkimą gauti prekes kuo greičiau. „Dedame visas pastangas, kad užsakymai klientus pasiektų kaip įmanoma greičiau. Visgi susiklosčiusi situacija yra tikrai neeilinė, todėl atsiprašome ir savo klientų, jei užsakymas juos pasiekia šiek tiek vėliau, nei buvo suplanuota“, – komentuoja „LastMile“ vadovas.

Įprastai įmonė dirba iki 22 val. ir, kaip sako T. Norušaitis, ilginti pristatymo valandų kol kas neturi pagrindo, nes tai esą neparanku klientams. Tačiau atsižvelgiant į augantį užsakymų kiekį, „LastMile“ paankstino rytinio pristatymo laiką ir šiuo metu užsakymus pristato nuo 9 val.

„Savo veiklą tobuliname, atsižvelgdami į vartotojų poreikius, todėl jei tik reikės, svarstysime dar ankstesnio užsakymų pristatymo galimybę“, – atkreipia dėmesį jis.

„LastMile“ prekių pristatymo platforma

Užsakymų sulaukia 23 dienoms į priekį

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius Andrius Mikalauskas „Delfi“ taip pat sako pastebintis žymiai išaugusį pirkėjų srautą „Barboros“ internetinėje parduotuvėje. Anot jo, kiekviena nauja žinia apie naujojo koronaviruso plitimą ir naujas saugumo priemones pirkėjų srautą tokiomis dienomis kaip ketvirtadienį išaugina iki 10 kartų.

„Suprantame gyventojų susirūpinimą ir nerimą dėl savo sveikatos ir palaikome raginimus gyventojams kiek įmanoma labiau vengti tiesioginio kontakto su kitais žmonėmis, apriboti apsilankymus viešose vietose. Todėl esame pasirengę savo pajėgumus išplėsti dar labiau“, – sako jis.

A. Mikalauskas atkreipia dėmesį, kad šiuo metu įmonėje trūksta darbuotojų, tad norint patenkinti išaugusį poreikį, „Barbora“ ieško pastiprinimo didžiuosiuose šalies miestuose.

„Kviečiame gyventojus, kurie galbūt dėl laikinai sustabdytos įmonės veiklos, šiuo metu yra likę ar gali likti be darbo, kreiptis į mus. Norime priimti daugiau darbuotojų Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, kurie šiuo visiems jautriu laikotarpiu padėtų surinkti ir išvežioti prekes gyventojams. Taip norime padėti pirkėjams išvengti žmonių susibūrimo vietų ir papildomos rizikos“, – pažymi A. Mikalauskas.

Jis tikina, jog šiuo metu įmonė dirba visu pajėgumu, kad patenkintų visus gautus užsakymus: „Esame sulaukę užsakymų 2–3 dienoms į priekį, tačiau visada ieškome galimybių priimti papildomų užsakymų, išlaikant mūsų paslaugos kokybę – kad gyventojai gautų visas užsakytas prekes laiku.“

„Barbora“

„Rimi“ vejasi konkurentus

Atsižvelgdama į šalyje paskelbtą ekstremalią padėtį ir reaguodama į Vilniaus miesto valdžios sprendimus, „Rimi Lietuva“, anksčiau, nei planavo, pradeda elektroninę prekybą. Nuo penktadienio elektroninėje parduotuvėje „Rimi.lt“ gali apsipirkti ne tik lojalūs ir kvietimus ją išbandyti gavę pirkėjai, bet visi norintys Vilniaus miesto gyventojai, rašoma bendrovės išplatintame pranešime.

Įmonės kurjeriai esą nemokamai pristatys į namus arba jas vilniečiai galės atsiimti tam skirtose vietose, įrengtose „Rimi“ parduotuvėse. Abiem atvejais pirkėjai neva neturės tiesioginio kontakto su kurjeriu ar prekybos centro darbuotoju.

„Pradėti elektroninę prekybą planavome balandžio mėnesį, tačiau, suprasdami dabartinės situacijos rimtumą ir matydami ženkliai išaugusį susidomėjimą mūsų siūlomu naujausiu būdu apsipirkti, priėmėme sprendimą nelaukti ir jau šiandien atverti elektroninę parduotuvę visiems Vilniaus miesto gyventojams. Iki šio momento apsipirkti ir ją išbandyti galėjo tik kvietimus gavę lojalūs „Rimi“ pirkėjai, o jau vakar apsilankymų „Rimi.lt“ skaičius šoko kelis kartus viršų“, – pranešime žiniasklaidai sako „Rimi Lietuva“ E-komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius.

Jis pridūrė suprantantis, kad anksčiau laiko pradėdama teikti elektroninės prekybos paslaugą, „Rimi“ gali susidurti su nenumatytais iššūkiais – išaugusiu srautu į elektroninę parduotuvę, padidėjusia sistemų apkrova, galimai didesniu klaidų skaičiumi surenkant prekes, jas pristatant, galimu tam tikrų prekių trūkumu ir pan. „Vis tik esame įsitikinę, kad esamoje situacijoje negalime pasielgti kitaip, o iš visų pirkėjų tikimės supratimo“, – pranešime cituojamas V. Lukoševičius.

Artimiausias pristatymas – po 2 dienų

Delfi penktadienį patikrino aukščiau minėtų įmonių programėles ir internetinius puslapius. Galima pastebėti, kad artimiausias maisto prekių pristatymas į namus numatomas tik sekmadienį vakarop.

Pavyzdžiui, internetinėje parduotuvėje Barbora.lt artimiausias pristatymas – pirmadienį apie 17–18 val.

Tuo metu programėlėje LastMile produktai būtų pristatomi sekmadienį apie 16–17 val. Tokia pati situacija ir elektroninėje parduotuvėje Rimi.lt .

Maistą pristato įprastu tempu

Maisto pristatymo bendrovės „Wolt“ rinkodaros vadovė Ieva Stonytė „Delfi“ komentuoja, kad kaip įprasta šiai industrijai tokiu metų laiku, pastebimas išaugęs užsakymų kiekis, bet pristatymo trukmės atžvilgiu pakitimų nemato. Maistas esą kaip paprastai pristatomas per 35 min.

„Sunku pasakyti, ar dabartiniam augimui įtaką daro koronavirusas, ar ne, o jei daro – kokio dydžio pastaroji yra. Mes ir toliau stebime savo rezultatus, bet išankstinių išvadų nedarome“, – sako I. Stonytė.

Pašnekovė taip pat pažymi, kad „Wolt“ mobiliojoje programėlėje ir internetinėje svetainėje pridėta bekontakčio pristatymo funkcija, siekiant supaprastinti procesą, kada užsakymas gali būti paliktas prie durų ar įėjimo.

„Taip pat atsižvelgdami į Pasaulio Sveikatos Organizacijos ir kitų institucijų pranešimus, išsiuntėme rekomendacijas mūsų klientams, kurjeriams-partneriams ir partneriams restoranams“, – sako ji.

Wolt

Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius taip pat pastebi platformos „Bolt Food“ užsakymų padidėjimą, tačiau pažymi, jog tai yra nauja maisto pristatymo platforma, tad nuoseklus jos augimas esą vyksta nuolat.

„Todėl platformos darbas vyksta kaip ir įprasta – klientams garantuojame kokybišką paslaugų teikimą bei užsakymų pristatymą laiku“, – tikina A. Pacevičius.

Rūpinasi kurjerių sveikata

Pašnekovas priduria, kad platformos darbuotojai yra informuoti apie galimas rizikas ir būtinas apsisaugojimo priemones. Taip pat atsižvelgiant į Vilniaus miesto savivaldybės prašymą, „Bolt Food“ planuoja įvesti 100 proc. bekontaktį maisto pristatymą klientams.

„Tai reiškia, kad užsakymai visi be išimties būtų paliekami už durų, be tiesioginio kliento ir kurjerio kontakto. Dar negalime patvirtinti, kad taip vyksta, bet tokie pokyčiai yra planuojami“, – teigia A. Pacevičius.

„Wolt“ rinkodaros vadovė I. Stonytė taip pat pažymi, kad platforma įdiegė bekontakčio pristatymo funkciją. Be to, įmonė ragina restoranus nustatyti pristatymo-atsiėmimo vietas, kur kurjeris gali lengvai atsiimti užsakymą be tiesioginio kontakto su žmogumi.

„Stengiamės mažinti kontaktą su žmonėmis visuose pristatymo etapuose ir nuolat dalinamės ir atnaujiname išsamų prevencinių ir savisaugos priemonių sąrašą visiems su mumis bendradarbiaujančiais asmenimis“, – komentuoja ji.

Bolt Food

Tuo metu maisto produktus į namus vežančios platformos „LastMile“ vadovas T. Norušaitis sako, kad susidariusią situaciją ir naujausias rekomendacijas ketvirtadienį aptarė su Vilniaus meru, tad nuolat esą informuoja kurjerius apie naujausią informaciją.

Jis akcentuoja, kad siekiama užtikrinti kaip įmanoma saugesnes darbo sąlygas. Šiuo metu laukiama dezinfekcinio skysčio siunta, kuri esą bus išdalinta visiems „LastMile“ kurjeriams.

„Taip pat teikiame rekomendacijas, kaip reikėtų elgtis viešose vietose, pristatinėjant siuntas į namus. Kurjerių prašome kuo skubiau informuoti apie bet kokius sveikatos sutrikimus.

Siekdami visiškai minimalizuoti kontaktų su klientais skaičių, artimiausiomis dienomis pasiūlysime bekontakčio pristatymo funkciją. Ir šiuo metu klientai gali palikti komentarą, užsakydami prekes dėl bekontakčio pristatymo ir jas paliekame tiesiog prie kliento durų“, – komentuoja T. Norušaitis.

„Barbora“ vadovas A. Mikalauskas akcentuoja, kad tiek darbuotojų sveikatos, tiek dėl gyventojų, kuriems pristatomi užsakymai, saugumo, visi kurjeriai dėvi pirštines, taip pat turi dezinfekcinį rankų skystį, reguliariai dezinfekuojamos ir visos patalpos.

Be to, jis teigia pastebintis, kad pirkėjai dažniau renkasi prekių atsiėmimą „Barboros“ pirkinių stotelėse arba „Drive In“ taškuose.

„Barbora“ imasi ir papildomų priemonių – artimiausiu metu klientams leis pasirinkti pristatymo būdą, leisiantį išvengti tiesioginio kurjerio ir kliento kontakto. Ši paslauga vadinsis „Pristatymas iki namų durų“, ją bus galima pasirinkti prekių užsakymo metu. Apie prekių pristatymą iki namų durų, klientai bus informuojami trumpąją SMS žinute ar skambučiu.

„Šį prekių pristatymo būdą pasirinkę gyventojai atsiskaityti už prekes galės iš anksto – per el. bankininkystę ar prie paskyros priregistruota kortele. Norime atkreipti dėmesį, kad, pasirinkus pristatymą iki namų durų, nebus galimybės užsakyti alkoholinių ir energetinių gėrimų, nes kurjeris negalės patikrinti kliento amžiaus“, – sako T. Norušaitis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (111)