D serijos finansavimo raunde pirmavo JAV investicinė įmonė „TCV“, anksčiau finansavusi tokias kompanijas kaip „Netflix“, „Spotify“ ir „Airbnb“. Bendra „Revolut“ surinkta suma siekia 836 milijonus dolerių.

„Revolut“ nuo savo veiklos pradžios 2015 m. pritraukė daugiau nei 10 milijonų klientų, siūlydama patogius pinigų valdymo įrankius ir lenkdama tradicinius bankus savo kainodara užsienio valiutos keitimo, akcijų prekybos ir pinigų pervedimo srityse.

Firma spartina plėtrą užsienyje ir stiprina partnerystę su mokėjimo įmonėmis „Visa“ ir „Mastercard“. Šiemet savo virtualias duris ji atvers ir Amerikoje.

„Revolut“, kurioje dirba 2000 žmonių, pranešė, kad gautą finansavimą panaudos naujų produktų, įskaitant skolinimą, vystymui ir tolesnei plėtrai Europoje.

Firma taip pat pažymėjo, kad investuos į klientų aptarnavimo tobulinimą ir taupymo paslaugų plėtrą už Didžiosios Britanijos ribų.

„Revolut“ steigėjas ir vadovas Nikas Storonskis pabrėžė, kad firma siekia sukurti „pasaulinę finansų platformą“.

N. Storonskis praėjusių metų rugsėjį „Reuters“ sakė, kad šiais metais įmonės darbuotojų skai
ius gali išaugti net iki 5000 žmonių.

Augimo planai

Pirmaujančių finansinių technologijų kompanijų, tokių kaip „Revolut“, klientų skaičius ir įvertinimai sparčiai auga, tačiau paversti šį augimą pelnu nėra taip paprasta: 2018 m. „Revolut“ prarado 33 milijonus svarų sterlingų.

Esama ir tam tikrų Didžiosios Britanijos finansinių technologijų pramonės sulėtėjimo požymių: vadinamųjų neobankų klientų augimo tempai per antrąjį praėjusių metų pusmetį nusmuko nuo 170 iki 150 proc., o vidutinis indėlių likutis sumažėjo ketvirtadaliu iki 260 svarų sterlingų, teigiama „Accenture“ pranešime.

Didžiosios Britanijos finansinių technologijų kompanijos siekia išlaikyti augimą plėsdamosis į užsienį: pavyzdžiui, „Revolut“ konkurentas „Monzo“ praėjusiais metais įžengė į JAV.

„Revolut“ susiduria ir su kitokio pobūdžio sunkumais, įskaitant žiniasklaidos pranešimus apie agresyvią darbo kultūrą ir netinkamą elgesį su kai kuriais klientais.

Sukčiavimo aukomis tapę klientai nusivylė skaitmeninio banko klientų aptarnavimo skyriumi, kuris reagavo lėtai ir pasiūlė tik pokalbį programoje, bet nesuteikė skubios pagalbos telefonu, anksčiau pranešė „Reuters“.

Pastaraisiais mėnesiais „Revolut“ stengėsi pastiprinti savo komandą patyrusiais finansininkais, įskaitant Martiną Gilbertą, buvusį „Standard Life Aberdeen“ generalinį direktorių, kurį kompanija pasamdė lapkritį.