Vokietijos eksportu varomas pramonės sektorius šiuo metu jau patiria recesiją. Automobilių gamintojai vis dar junta keletą mėnesių trukusios JAV ir Kinijos prekybos įtampos ir „Brexito“ neaiškumų padarinius.

Mirtinam koronavirusui keliant sumaištį tarptautinėse tiekimo grandinėse ir lėtinant vartotojų paklausą, Vokietijos pramonės federacija (BDI) sakė, kad blogiausia dar ateityje.

„Vokietijos pramonės sektoriui gresia ilgiausia recesija nuo suvienijimo“ 1990-aisiais, ketvirčio ataskaitoje teigė BDI.

Pramonės sektorius, laikomas viena pagrindinių Europos stipriausios ekonomikos augimo varomųjų jėgų, jau šešis ketvirčius patiria nuosmukį.

Paskutinį 2019-ųjų ketvirtį Vokietijos pramonės gamyba nusmuko 5,7 proc.

BDI teigė, kad bendras silpno pasaulio augimo, padidėjusio neapibrėžtumo ir gamyklų veiklos sutrikimų poveikis „neigiamai paveikė“ bendrovių norą išlaidauti ir investuoti.

Pramonės institucija šiuo metu prognozuoja, kad Vokietijos ekonomika 2020-aisiais paaugs vos 0,5 proc., palyginti su sausį vyriausybės prognozuotais 1,1 proc.

BDI paragino Vokietijos vyriausybę panaudoti savo milžinišką biudžeto perteklių padėti paveiktoms pramonės šakoms ir paskatinti investicijas. Berlynas turi „greitai“ imtis veiksmų ir „adekvačiai reaguoti į krizę“, sakė pramonės institucija.

Ji pridūrė, kad teigiamai vertina naujausias Berlyno nuorodas, rodančias, kad kanclerės Angelos Merkel vyriausybė yra pasirengusi suteikti paramą Vokietijos ekonomikai.

Šalies finansų ministras Olafas Scholzas praėjusią savaitę sakė, kad, situacijai pablogėjus, vyriausybė „įgyvendins fiskalinių priemonių paketą“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)